AndreasBR Skrevet 3. september 2020 #101 Del Skrevet 3. september 2020 På 30.8.2020 den 21.55, AnonymBruker skrev: Det du har lyst til å gjøre som utsetter andre for fare går under "individuell frihet", mens det andre har lyst til å gjøre som utsetter andre for fare gjør ikke. Nei, helt feil. Det er derfor du har misforstått. Jeg har aldri sagt man skal gjøre ting som utsetter andre for fare. Slutt å vri på ting jeg har sagt, samt tillegge meg meninger jeg ikke har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 3. september 2020 #102 Del Skrevet 3. september 2020 På 1.9.2020 den 22.12, AnonymBruker skrev: Er vel ca 0,06% av befolkningen som har dødd i Sverige? Anonymkode: 7e412...1ba Du må regne utifra de som er smittet, ikke total befolkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 3. september 2020 #103 Del Skrevet 3. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: En reiseforsikring er vel ikke gyldig dersom noen velger å reise til ett rødt land? Kommer an på hvem man har forsikring fra. Gjensidige sin dekker alt utenom corona-relaterte ting. Så om du blir syk av noe som ikke er relatert til corona, så gjelder forsikringen hos Gjensidige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg