Gå til innhold

Skjulte årsaker til at egget ikke fester seg

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Misanthropis skrev:

Ja både fastlegen min og de  På hausken syns det var veldig Interessant, og har ikke lov å utrede for dette i Norge... 

Og de testet for alle typene av herpes viruset mener jeg, de testet forøvrig for en lang rekke med ting, både virus og bakterieinfeksjoner, men kun denne typen virusble påvist 😊

• Liker 1
Skrevet

Vi måtte ha ICSI for å få nok befruktede egg. Det viste seg at det ytterste laget på eggene mine var såpass hardt at sædcellene sleit med å komme seg igjennom, noen få klarte det. Men de festet seg ikke og legene forklarte det med det harde "skallet". Men i mitt tilfelle så var også befruktningen litt mer vanskelig og det ble derfor oppdaget. Eggene delte seg som normalt.

Anonymkode: 8e46f...244

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, godt dere fikk det oppdaget. De færreste har symptomer fra vanlig herpes også, forskjellen er vel at det du fikk går utover fertiliteten, det gjør ikke type 1 og 2. Men må man altså få slikt utredet i utlandet? 

Anonymkode: ec71c...291

Kan sende ned blodprøve og/eller spermprøve til Hellas.

Så tester de På klinikken for det man ønsker, uten at man behøver å fysisk reise ned. 
det er også leger/ sykepleiere fra klinikken som reiser til blandt annet Norge,Et par ganger i året, i normale tider ihvertfall  For å informere om mulighetene de tilbyr. 
veldig mange norske par Hver Eneste uke som har fått hjelp av de. 

Tror vi betalte ca 3000 kroner, for absolutt alle tester. altså en dråpe i havet i forhold til alt annet... 

skulle ønske vi visste om dette før, så vi får bare spre ordet så flere kan få sine etterlengtede barn 💓

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...