AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Oppfordrer alle til å gå inn på SIANs hjemmeside og faktisk lese seg opp på hva de står for. de har fått et utrolig ufortjent dårlig rykte!! jeg er herved medlem!! Anonymkode: 9bd1c...19a 16
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 29. august 2020 Skaff deg hjelp før du blir manshaus i huet Anonymkode: 9693a...8e2 51
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 29. august 2020 Gå ut og bli kjent med noen faktiske muslimer. De har fått et ufortjent dårlig rykte! (Spesielt takket være grupper som SIAN). Anonymkode: 95cf4...39a 99
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Skrevet 29. august 2020 Det har jeg gjort. Jeg pleier heller å definere folk etter hva de faktisk gjør, for når noen prater om seg selv, så forsøker man å fremstå best mulig. Det vet alle. Og hva SIAN driver med, og hvilke forbindelser de har, for eksempel til nazistmiljøet, og hvordan de diskuterer i sitt internmiljø, er langt mer talende enn hvordan de beskriver seg selv. Gjør hva du vil, men at du tror en presentasjon på en hjemmeside virkelig viser sant ansikt, er naivt. Anonymkode: 7ac9e...545 42
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #5 Skrevet 29. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå ut og bli kjent med noen faktiske muslimer. De har fått et ufortjent dårlig rykte! (Spesielt takket være grupper som SIAN). Anonymkode: 95cf4...39a Ufortjent dårlig rykte - ja. Pga SIAN - nei. Det er dessverre nok hellere få idioters egen feil som møter opp på demonstrasjoner med sten, køller og råtne tomater og skylder på at noen sa noe fælt til dem når de gikk til angrep. Og så påstår de at de er barn når de blir tatt. Det er på ingen måte SIANs feil - hvor lite man enn måtte like SIAN. Ytringsfriheten står, og bør fortsatt stå, sterkt! Jeg skulle ønske at mange flere muslimer involverte seg i samfunnsdebatten og tok tydelig oppgjør med slike idioter. Synes det er alt for langt mellom de. Hva med at lokale moskeen arrangerer en egen demonstrasjon eller fakkeltog på Mortensrud mot volden som brukes av ungdommer i det muslimske miljøet? Og huske å invitere pressen? Anonymkode: 33521...424 22
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #6 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ufortjent dårlig rykte - ja. Pga SIAN - nei. Det er dessverre nok hellere få idioters egen feil som møter opp på demonstrasjoner med sten, køller og råtne tomater og skylder på at noen sa noe fælt til dem når de gikk til angrep. Og så påstår de at de er barn når de blir tatt. Det er på ingen måte SIANs feil - hvor lite man enn måtte like SIAN. Ytringsfriheten står, og bør fortsatt stå, sterkt! Jeg skulle ønske at mange flere muslimer involverte seg i samfunnsdebatten og tok tydelig oppgjør med slike idioter. Synes det er alt for langt mellom de. Hva med at lokale moskeen arrangerer en egen demonstrasjon eller fakkeltog på Mortensrud mot volden som brukes av ungdommer i det muslimske miljøet? Og huske å invitere pressen? Anonymkode: 33521...424 Så SIAN påvirker ingen i feil retning, det er det bare anti-rasisiter som gjør? OK, for en logikk. Anonymkode: 7ac9e...545 16
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #7 Skrevet 29. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå ut og bli kjent med noen faktiske muslimer. De har fått et ufortjent dårlig rykte! (Spesielt takket være grupper som SIAN). Anonymkode: 95cf4...39a Kjenner mange flotte muslimer som jeg er veldig glad i! muslimer er ikke problemet. islam er problemet! men for all del- la oss bare fortsette å lukke øynene...! ts Anonymkode: 9bd1c...19a 12
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #8 Skrevet 29. august 2020 Spoiler Spoiler Anonymkode: 9bd1c...19a 38
Gjest theTitanic Skrevet 29. august 2020 #9 Skrevet 29. august 2020 Det er ikke rykte som gjør at man er negativt innstilt til dem, men den brosjyren de legger ut i postkasser og på bilruter. De har vel med den lagt et solid grunnlag for ikke å bli likt.....først rasisme, deretter primitivt språk. De kan ikke engang norsk grammatikk.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #10 Skrevet 29. august 2020 17 minutter siden, theTitanic skrev: Det er ikke rykte som gjør at man er negativt innstilt til dem, men den brosjyren de legger ut i postkasser og på bilruter. De har vel med den lagt et solid grunnlag for ikke å bli likt.....først rasisme, deretter primitivt språk. De kan ikke engang norsk grammatikk. Hva er det du babler om? Vet du hvor mange muslimer det er i verden, og at alle er forskjellige? Men vent nå litt, så fordi muslimer (som du påpeker) ikke kan grammatikk, er dem til dårlige muslimer? Hahahahahaha Anonymkode: 47204...d19 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #11 Skrevet 29. august 2020 Søk opp noen foredrag på YouTube og hør hva de sier. Avskyelig. Anonymkode: 9a4da...bc4 6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #12 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva er det du babler om? Vet du hvor mange muslimer det er i verden, og at alle er forskjellige? Men vent nå litt, så fordi muslimer (som du påpeker) ikke kan grammatikk, er dem til dårlige muslimer? Hahahahahaha Anonymkode: 47204...d19 Hun mente nok SIAN. Anonymkode: 1b3c7...fef 12
Humle Brumle Skrevet 29. august 2020 #13 Skrevet 29. august 2020 Veldig dårlig gammeldags nettside vertfall på mobil. Og hvorfo er logoen en ulv? Det lurer jeg på, hva har ulver med å være i mot islam? Det står at de ikke er rasister fordi islam ikke er en rase, men skal mere til før jeg tror dem. 7
Gjest theTitanic Skrevet 29. august 2020 #14 Skrevet 29. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du babler om? Vet du hvor mange muslimer det er i verden, og at alle er forskjellige? Men vent nå litt, så fordi muslimer (som du påpeker) ikke kan grammatikk, er dem til dårlige muslimer? Hahahahahaha Anonymkode: 47204...d19 Muslimer??? Hva snakker du om? Jeg snakker om SIAN og den tåpelige brosjyren deres. De er vel ikke muslimer? Si meg: har du drukket?
herzeleid Skrevet 29. august 2020 #15 Skrevet 29. august 2020 Kunne ikke se noe veldig inkriminerende etter en kjapp kikk på hjemmesiden, men så er det jo ofte mye som gjemmer seg under overflaten. Selv kan jeg ikke påstå å vite så mye om hva organisasjonen og menneskene i den egentlig står for, jeg misstenker at det der er et ganske stort spenn, men jeg kjenner i alle fall en sterk motstant mot å assosiere meg med gruppen. Samtidig tror jeg de aller fleste nordmenn ikke ønsker at Islam skal være eller bli en (større) maktfaktor i Norge, men da er jo problemet hvordan en skal gjøre dette. De samme kreftene som har motarbeidet kristendommens innvirkning på samfunnet har en temmelig sterk berøringsangst når det gjelder Islam, men også når det gjelder primitive og undertrykkende kulturer og miljøer. Jeg er redd dette for en del fører til at en enten blir sittende stille i båten og observere utviklingen, som jeg tror de fleste av oss gjør, eller blir med i diverse organisasjoner der mange nok har mye mer ytterliggående meninger. Det er det ekle med berøringsangsten og motviljen mot å ta en del problemer på alvor, at ytterliggående grupper for en del kan fremstå som eneste alternativ. 18
Merovingian Skrevet 29. august 2020 #16 Skrevet 29. august 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Oppfordrer alle til å gå inn på SIANs hjemmeside og faktisk lese seg opp på hva de står for. de har fått et utrolig ufortjent dårlig rykte!! jeg er herved medlem!! Anonymkode: 9bd1c...19a Racists gonna racist 9
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. august 2020 #17 Skrevet 29. august 2020 De folka kommer kun med kvalme.
Fjollefyr Skrevet 29. august 2020 #18 Skrevet 29. august 2020 Anbefaler Ts å gå inn på sian sine sider og lese hva de _faktisk_ står for. Så kommer du nok til å melde deg ut igjen. Evt søke opp betydningen av ordet Kulturforståelse, så leser du om kulturen du vil vite mer om sin historie og samfunnet deres. Så går du inn på Sian sine sider igjen, om du da ikke melder deg ut, så får du bare ha det så godt. 6
Den Sagnomsuste Skrevet 29. august 2020 #19 Skrevet 29. august 2020 Rødt er et større samfunnsproblem enn SIAN, men de får lov til å kaste stein i fred fordi de er venstreekstreme. Blitzere og sånn dritt har lenge vært akseptert i Norge, mens ytre høyre fordømmes og motarbeides. Veldig paradoksalt! 10
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #20 Skrevet 29. august 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Så SIAN påvirker ingen i feil retning, det er det bare anti-rasisiter som gjør? OK, for en logikk. Anonymkode: 7ac9e...545 SIAN er idioter, men uansett er det ikke greit å kaste med sten og råtne egg på de. De bruker sin ytringsfrihet - mener du vi skal forby folk å si ting i det offentlige rom fordi noen tar det som frikort til voldshandlinger? Politiet gjør kontinuerlig vurderinger av om det er hatefulle ytringer og anmelder talerne for det. Likevel - sier SIAN noe dumt er det fortsatt ikke fritt frem og være voldelig mot dem. Kom med motargumenter, snu ryggen til eller bli hjemme og nekt dem oppmerksomhet, men ikke kast med sten liksom. Disse unge innvandrergutter som vises på TV er vitterlig den dårligste reklamen for muslimer som det går an å få til. De oppfører seg akkurat slik som SIAN vil at de skal gjøre det. Ekstremt enkel og primitiv tankegang på gutta dessverre. Og jeg liker ikke SIAN altså. Synes synd på alle de muslimene som er helt normale folk som nå settes i bås med disse bøllene, og skjønner egentlig ikke at det ikke tas større avstand fra handlingene i lokalmiljøet og blandet lokale muslimske ledere. Anonymkode: 33521...424 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå