Gå til innhold

Spesielle symptomer, kan dette være eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på å piller for 3 uker siden ca. Blødde i en uke etter. Har den siste uken hatt rare symptomer jeg ikke helt forstår hva er. Vondt i korsrygg, press i livmorområdet. Presset er såpass at jeg tenker over det hele tida. (er meg fra den andre tråden, men lurer på hva som skjer siden jeg tydeligvis ikke var gravid) 

Så rart at det varer så lenge. Eggløsning er jo bare 1 dag? 

Før jeg brukte p piller fikk jeg typisk pms og vonde pupper uka før mensen, så tror ikke det er fordi mensen er på vei heller. 

Eventuelt noen annen forklaring?? Er helt sikker på det kommer fra livmor eller eggstokker fordi jeg har vært gravid før og vet den følelsen kommer derfra. 

Anonymkode: e8b51...8d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke sammenligne deg selv etter p-piller med deg selv på p-piller. Kroppen din prøver å finne ut hvordan den naturlig fungerer. Gi det tid, så finner du ut. Plager det  deg så mye, må du heller spørre noen som kan undersøke deg. 

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, spinnwild skrev:

Du kan ikke sammenligne deg selv etter p-piller med deg selv på p-piller. Kroppen din prøver å finne ut hvordan den naturlig fungerer. Gi det tid, så finner du ut. Plager det  deg så mye, må du heller spørre noen som kan undersøke deg. 

Sammenligner meg selv før jeg begynte på p piller og etter jeg sluttet på dem. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sammenligner meg selv før jeg begynte på p piller og etter jeg sluttet på dem. 

Ok, da skrev jeg feil. Bytt ut etter med før. 

Du sluttet for 3 uker siden. Kroppen din er ikke av pillene enda. Gi det tid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...