AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Noen som hsr født på KK den siste tiden som ønsker å dele sine erfaringer fra føden og barsel? Anonymkode: 4d6de...04b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Jeg ble innlagt på obs-post dagen før fødsel - flotte, flinke jordmødre der. Fødeavdelingen er jeg SÅ fornøyd med. Dyktige, profesjonelle, snille og gode jordmødre (fødselen varte over 3 vsktskift). Informasjon underveis til både meg og partner. De var veldig tilstedeværende og opptatt av at jeg skulle ha det bra. Kan ikke få rost de nok på fødeavdelingen! Barsel derimot, ikke en fullt så bra opplevelse. Men dog en bedre opplevelse enn jeg hadde sett for meg grunnet alt det negative jeg har lest. Det sa også jordmor i kommunen, at de fleste er fornøyd med føden men misfornøyd med barsel. Anonymkode: 6ddd8...e51 1
Sokkar Skrevet 29. august 2020 #3 Skrevet 29. august 2020 Ble satt i gang. Mannen fekk være med på alle kontrollene, men når jeg ble innlagt låg jeg på et 4mannsrom.. Da fekk han ikke være der (det er jeg positiv til, for i visittiden får partneren være der og det var slitsomt siden jeg begynte å få rier da og tilfeldigvis låg slik at alle som gikk på do hadde fullt innsyn til meg). Når jeg ble flyttet til fødestuen var mannen med. Jordmødrene var veldig snille, og mannen var på sykehuset 4 timer etter at ungen var komt ut. Han kunne vært der lenger også, men det var natt og vi trengte søvn. Jeg er 3barnsmor, så jeg ville hjem med en gang jeg kunne. Så når legen var ferdig, dro vi hjem. Synes det er bedre å være hjemme så jeg fekk noen til å følge med på babyen så jeg kunne ta en lang god dusj, spise når jeg ville osv 😊 Jeg har ikke hatt ammeproblem eller noe tidligere, ingen komplikasjoner, og er positiv til alt mannen fekk være med på enda det var corona. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå