Gå til innhold

Ha på munnbind i testkø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta korona test i dag. Har jo sett disse køene før,mener å huske at de har munnbind? Mitt barn som skal testes. 

Anonymkode: 20c2d...1a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke med mindre du er blitt bedt om det. De har veldig god avstand mellom de som skal testes, og de som utfører testene har på seg tilstrekkelig smittevernsutstyr. 

Anonymkode: fe514...b33

Skrevet

Mitt barn som skal testes.

Anonymkode: 20c2d...1a4

Skrevet

Ja, det er nok lurt.

Skrevet

Det varierer sikkert en god del fra sted til sted. Men vi satt i bilen på en oppmerket parkeringsplass og ventet til de kom og hentet oss. Vi har testet et barn i juni og begge barna og meg nå i forrige uke. Og det var ikke lengre kø enn at alle kunne sitte i bilene sine og vente, men dette er i en mindre kommune utenfor Oslo. Det var ingen med munnbind, men må man stå i kø i nærheten av andre, gir det jo mening å bruke det (de fleste der har vel luftveissymptomer). 

Anonymkode: e9267...90e

Skrevet

Herlighet! Det var jo en tråd om akkurat det samme for kort tid siden! Scroll litt en annen gang please?! 

Anonymkode: 6d7a0...c8d

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Herlighet! Det var jo en tråd om akkurat det samme for kort tid siden! Scroll litt en annen gang please?! 

Anonymkode: 6d7a0...c8d

Herlighet! Det er KG! Det skal være lov å opprette så mange tråder man vil.

• Liker 1
Skrevet

I testkø er vel sjansen for at de rundt dere har koronaviruset stor. Altså ha på munnbind. 

Siden det er en mulighet for at barnet ditt er smittet (og dermed også du), bør dere også bruke munnbind for å redusere risikoen for spredning. 

Ideelt sett er det god avstand, men det er fort gjort å glemme seg. 

Det kan være vanskelig å få et lite barn til å ha på munnbind, kanskje litt lettere når begge gjør det? 

• Opprett ny...