AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 «Fredens religion» kaster stein og lager kaos i Sverige fordi en person satte fyr på en koran. Noen som vil sette fyr på en bibel og se hva som skjer? Tipper ingenting. Hva feiler det disse menneskene? Anonymkode: 97f76...a6f 16
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Dere kristne kan sitte på deres høye hest. Det fins drittsekker hos dere som er like dømmende som enkelte muslimer. Jeg har opplevd langt mer stygge blikk og dømming blant kristne. Det er bare det at Norge er sekulært land og religionen kristendom ikke har så mye å si lenger. Thanks jesus! Anonymkode: bda42...ce5 11
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dere kristne kan sitte på deres høye hest. Det fins drittsekker hos dere som er like dømmende som enkelte muslimer. Jeg har opplevd langt mer stygge blikk og dømming blant kristne. Det er bare det at Norge er sekulært land og religionen kristendom ikke har så mye å si lenger. Thanks jesus! Anonymkode: bda42...ce5 Ekke kristen. Hvordan forsvarer du oppførselen til muslimer som kaster stein? Vi lever i 2020, ikke steinalderen. Sidestiller du seriøst stygge blikk ig dømming med vold? Lol Anonymkode: 97f76...a6f 29
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Skrevet 29. august 2020 Jeg kaster ikke stein men som muslim kunne jeg ALDRI tenke meg å brenne verken biblen eller noen annet uansett relgion. Har bare ett ord å si å det er RESPECT!!!! Anonymkode: 07bff...78e 4
Vestfold38 Skrevet 29. august 2020 #5 Skrevet 29. august 2020 Misliker religion, men ser nå lite vits å gjøre det med det ene eller det andre, hvorfor kaste bort tid på å støte andre som ikke tror på samme som en selv. Hva er poenget med å hisse opp andre? 4
Resignert Skrevet 29. august 2020 #6 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg kaster ikke stein men som muslim kunne jeg ALDRI tenke meg å brenne verken biblen eller noen annet uansett relgion. Har bare ett ord å si å det er RESPECT!!!! Anonymkode: 07bff...78e Bibel, Koran, Donald Duck eller Ringenes Herre, alt er jo fri fantasi uansett, og egentlig ikke noe man behøver respektere. 20
Buldre Skrevet 29. august 2020 #7 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaster ikke stein men som muslim kunne jeg ALDRI tenke meg å brenne verken biblen eller noen annet uansett relgion. Har bare ett ord å si å det er RESPECT!!!! Anonymkode: 07bff...78e Der skal likevel tåles at andre gjør det. 13
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #8 Skrevet 29. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg kaster ikke stein men som muslim kunne jeg ALDRI tenke meg å brenne verken biblen eller noen annet uansett relgion. Har bare ett ord å si å det er RESPECT!!!! Anonymkode: 07bff...78e Hva vil du si til muslimer som kaster stein i Sverige? Respekter ytringsfrihet. Fordøm vold. peace and love Anonymkode: 97f76...a6f 9
Resignert Skrevet 29. august 2020 #9 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, Vestfold38 said: Misliker religion, men ser nå lite vits å gjøre det med det ene eller det andre, hvorfor kaste bort tid på å støte andre som ikke tror på samme som en selv. Hva er poenget med å hisse opp andre? Å vise hvor idiotisk religion er? Og Islam spesielt? 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #10 Skrevet 29. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kaster ikke stein men som muslim kunne jeg ALDRI tenke meg å brenne verken biblen eller noen annet uansett relgion. Har bare ett ord å si å det er RESPECT!!!! Anonymkode: 07bff...78e har du vært muslim hele livet eller konvertert? hva sier koranen om bok brenning? er det ikke slik at dersom ikke-troende brenner en bok, har det vel lite å si ? Anonymkode: 920d9...edc 1
Vestfold38 Skrevet 29. august 2020 #11 Skrevet 29. august 2020 Just now, Resignert said: Å vise hvor idiotisk religion er? Og Islam spesielt? Hvis du mener hvor idiotisk religion er så får du brenne flere religions bøker. Ta alle over en kam. Islam har nå ikke hatt et massemord av befolkningen vår som kristendommen og ser en litt lenger frem politisk så er vel ikke islam hva man burde frykte mest i fremtiden hvis en er realistisk. Hadde frykter mer en nordmann med farlige holdninger for å si det sånn. 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #12 Skrevet 29. august 2020 Just now, Vestfold38 said: Hvis du mener hvor idiotisk religion er så får du brenne flere religions bøker. Ta alle over en kam. Islam har nå ikke hatt et massemord av befolkningen vår som kristendommen og ser en litt lenger frem politisk så er vel ikke islam hva man burde frykte mest i fremtiden hvis en er realistisk. Hadde frykter mer en nordmann med farlige holdninger for å si det sånn. Er det greit å kaste stein fordi noen brenner favorittboken din? Anonymkode: 97f76...a6f 10
Repus Asserts Skrevet 29. august 2020 #13 Skrevet 29. august 2020 De fleste i Norge har muligens et litt annet forhold til Bibelen enn muslimene har til Koranen. De fleste av oss driter i den,men brenner den likevel ikke... Noe som muligens kunne nærme seg en sammenligning var å brenne det norske flagg. Men jeg tror at det kanskje ikke finnes noe sammenligningsgrunnlag her,da det ikke er noe vi har et lignende forhold til. Husk at for muslimene,er Koranen et hellig objekt.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #14 Skrevet 29. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det greit å kaste stein fordi noen brenner favorittboken din? Anonymkode: 97f76...a6f Vold løser ingenting, men jeg har ikke sympati dor nazister og høyreekstreme. Han ene jævelen drepte en nær av meg. Tåler ikke noen former for ekstreme folk. Stein går bra så lenge det treffer en Breiviker. Anonymkode: bda42...ce5 4
Jajariktigriktig Skrevet 29. august 2020 #15 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vold løser ingenting, men jeg har ikke sympati dor nazister og høyreekstreme. Han ene jævelen drepte en nær av meg. Tåler ikke noen former for ekstreme folk. Stein går bra så lenge det treffer en Breiviker. Anonymkode: bda42...ce5 Jeg har ikke sympati for folk som kaster stein. Du må ikke hate. Hva sier islam om vold og hat? 7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #16 Skrevet 29. august 2020 3 minutter siden, Repus Asserts skrev: De fleste i Norge har muligens et litt annet forhold til Bibelen enn muslimene har til Koranen. De fleste av oss driter i den,men brenner den likevel ikke... Noe som muligens kunne nærme seg en sammenligning var å brenne det norske flagg. Men jeg tror at det kanskje ikke finnes noe sammenligningsgrunnlag her,da det ikke er noe vi har et lignende forhold til. Husk at for muslimene,er Koranen et hellig objekt. Men jeg skjønner ikke hva som skjedde idag... Han som skulle dit kom seg jo ikke til Sverige en gang... hvem som brant den?? var det noen fra Malmø? Anonymkode: 920d9...edc
Repus Asserts Skrevet 29. august 2020 #17 Skrevet 29. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men jeg skjønner ikke hva som skjedde idag... Han som skulle dit kom seg jo ikke til Sverige en gang... hvem som brant den?? var det noen fra Malmø? Anonymkode: 920d9...edc Har ikke peiling. Har bare fått med meg at det er opptøyer i Malmø pga at noen har brent en Koran...
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #18 Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, Repus Asserts skrev: Har ikke peiling. Har bare fått med meg at det er opptøyer i Malmø pga at noen har brent en Koran... Men har de sett at noen har gjort det? Hvor er beviset? Hørte bare han dansken skulle over til Sverige for å snakke om Malmø, men han ble stoppet ved grensen så kom seg aldri dit... noen andre da? Anonymkode: 920d9...edc 3
Repus Asserts Skrevet 29. august 2020 #19 Skrevet 29. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har de sett at noen har gjort det? Hvor er beviset? Hørte bare han dansken skulle over til Sverige for å snakke om Malmø, men han ble stoppet ved grensen så kom seg aldri dit... noen andre da? Anonymkode: 920d9...edc Ja,det var en støttespiller som brant Koranen og filmet det hele,som ble delt i sosiale media. Opprøret skal visstnok ha startet fordi demonstrantene mente politiet burde gripe inn.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #20 Skrevet 29. august 2020 Jeg er enig, det er ingen langsiktig løsning å kaste stein etter høyreekstreme. Jeg selv blir sliten av hatet som går begge veier. Jeg tror disse menneskene er oppgitte og lei. De står utenfor samfunnet, prøver å være ordentlige, sender 200 søknader og kommer ingen vei pga fordommer og utenforskap. Da møter de likesinnende med samme bagasje og ikke minst bagasjen fra hjemmelandet. Så når en nazist eller breiviker brenner det som mest hellig for dem fører der til eksplosiv sinne. Da er disse folka ledige for hevn. Det må dialog og løsninger til. Som i Norge har politiet gjort god jobb, spesielt med innvandrerungdom. De går i dialog og det er med på avverge mye på sikt. 6 minutter siden, Jajariktigriktig skrev: Jeg har ikke sympati for folk som kaster stein. Du må ikke hate. Hva sier islam om vold og hat? Anonymkode: bda42...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå