Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen ganget hatt sex når du tenkte det var helt trygt, altså rett før mens eller noe, og likevel blitt gravid ?

Anonymkode: fedcb...46a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen ganget hatt sex når du tenkte det var helt trygt, altså rett før mens eller noe, og likevel blitt gravid ?

Anonymkode: fedcb...46a

Ja! Var sånn jeg ble gravid med min første. Gikk lang tid før jeg oppdaget at jeg var gravid. Hadde en liten blødning 1-2 uker senere og tenkte det var menstruasjonen. Hold på å gå over til annen prevansjon da det hendte, og glad for at det ble sånn ☺️

Anonymkode: 41451...42b

Skrevet

Venninnen min brukte temperaturmetoden som prevensjon og ble gravid. Hun hadde brukt det i to år, og var helt bombesikker på at hun var trygg (rett før mensen skulle komme). Ble gravid gitt! 

Anonymkode: de5cb...b7a

Skrevet

Teller det å gå på prevensjon? 😜 Ble gravid med nr.1 mens jeg gikk på p-piller.

Skrevet

Men da beregner man jo eggløsningen feil eller har en mens som ikke er helt i rute. Jeg vet eksakt nprnjeg har eggløsning og man er fertil 5 dager før eggløsning og en dag etter. Da regner man noe feil eller at kroppen ikke er helt i rute.

Anonymkode: edaab...787

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Amatariel skrev:

Teller det å gå på prevensjon? 😜 Ble gravid med nr.1 mens jeg gikk på p-piller.

Det kan ha vært bruksfeil?

Anonymkode: 30e43...340

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da beregner man jo eggløsningen feil eller har en mens som ikke er helt i rute. Jeg vet eksakt nprnjeg har eggløsning og man er fertil 5 dager før eggløsning og en dag etter. Da regner man noe feil eller at kroppen ikke er helt i rute.

Altså 7 dager i løpet av en 28 dagers syklus?

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ha vært bruksfeil?

Jepp, prøvde å finne ut av det den gangen. Var ung, mye på fest, og det var mulig jeg kastet opp en gang eller to som gjorde at virkningen ikke ble 100%. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså 7 dager i løpet av en 28 dagers syklus?

Ja du er ikke fruktbar de andre dagene.

Skrevet

Jeg hadde stabil syklus i flere år, før jeg plutselig ble gravid den dagen mensen skulle ha kommet 😂 den ene gangen vi ikke brukte beskyttelse for det var jo helt trygt! Spottet til og med den dagen!

Anonymkode: fb3c2...ca5

Skrevet

Jeg ble gravid på dag sju i syklusen. Trodde det var trygt, men den gang ei☺️ Ikke krise da, heldigvis.

Anonymkode: b491a...7aa

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde stabil syklus i flere år, før jeg plutselig ble gravid den dagen mensen skulle ha kommet 😂 den ene gangen vi ikke brukte beskyttelse for det var jo helt trygt! Spottet til og med den dagen!

Hvordan vet du at det var den dagen og ikke midt i syklusen?

Skrevet

Hadde ubeskyttet sex dagen etter mensen og antok det som rimelig trygt.. Han kom til og med utenpå. Er likevel gravid. Så ja, man er visst aldri helt trygg 😓😅 

Anonymkode: d50d9...455

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ubeskyttet sex dagen etter mensen og antok det som rimelig trygt.. Han kom til og med utenpå. Er likevel gravid. Så ja, man er visst aldri helt trygg 😓😅 

Det kan jo like gjerne ha vært fra dere hadde sex gangen etter den rett etter mensen. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo like gjerne ha vært fra dere hadde sex gangen etter den rett etter mensen. 

Unnskyld, men hæ? Skjønte jeg ingenting av 🙈

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld, men hæ? Skjønte jeg ingenting av 🙈

Hvordan vet du at det var akkurat den gangen som gjorde deg gravid og ikke gangen før eller etter?

Skrevet
På 30.8.2020 den 14.19, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det var den dagen og ikke midt i syklusen?

Selvsagt hadde jeg eggløsning da, men min syklus hadde vært stabil på 28 dager i flere år! Hadde kun sex den ene dagen den mnd. Men den ene gangen ble eggløsning forskjøvet med to uker! Så man vet aldri selv om man har hatt stabil syklus lenge.

Skrevet

Jeg ble gravid på syklusdag 6. Hadde sex under mensen og dagen etter mensen. Hadde ikke sex flere ganger den måneden før jeg oppdaget at jeg var gravid. 

Anonymkode: 54abc...8d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...