Gå til innhold

Produkter til krøllet hår?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler jeg har prøvd alt! Tørker håret i en t skjorte med noen produkter fra normal som skal passe til krøllete hår, men de blir liksom ikke så fine. Er det noen som har noen spesifikke produkter å anbefale? Har prøvd Sheamoisture som alle skryter av, Creightons, Aussie, alle de vanlige merkene Schwarzkopf, Define, Loreal, Garnier og Wella til ingen nytte (ikke alle produktene innen disse selvsagt).. Setter pris på alle innspill!

Anonymkode: d4a50...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krøllekremen fra Argan Oil, fås hos frisør, skitdyr. Andre kremer beregnet på krøller kan også funke, men litt variabelt, har brukt den rosa fra normal litt. Ellers er hårskum fint når man har krøller, jo mer hold, jo bedre. Clynol hårskum var en sikker vinner, men de har endret oppskriften så ikke helt sikker på hvordan den er nå da det er lenge siden jeg har prøvd den. 

Påfør produltet i vått hår, pass på å få gjennom hele håret, gre gjerne med fingrene for å fordele produktet, la lufttørke. Når det er tørt dra hendene litt over håret (som når du lager hestehale) for å myke opp krøllene, de kan fort bli litt stive når håret tørker. 

Anonymkode: c5025...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oribe surf comber i vått hår, la lufttørke mens du «klemmer» opp krøllene innimellom. Samle så krøllene ekstra med KMS curl up krøllkrem. 

Anonymkode: 6fc72...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oribe surf comber i vått hår, la lufttørke mens du «klemmer» opp krøllene innimellom. Samle så krøllene ekstra med KMS curl up krøllkrem. 

Dette er litt dyre produkter, men de er veldig drøye og varer kjempelenge!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke å spare på kronene med krøller. Du må legge penger i gode produkter. Gjerne hårolje først, så krøllekrem/gelé med masse fuktighet. Ikke gre gjennom håret etter du har hatt i styling. 

Anonymkode: 2e69e...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar dere! Skal investere i gode produkter, har gått alt for lenge med slappe krøller :laugh: 

På 29.8.2020 den 1.38, AnonymBruker skrev:

Krøllekremen fra Argan Oil, fås hos frisør, skitdyr. Andre kremer beregnet på krøller kan også funke, men litt variabelt, har brukt den rosa fra normal litt. Ellers er hårskum fint når man har krøller, jo mer hold, jo bedre. Clynol hårskum var en sikker vinner, men de har endret oppskriften så ikke helt sikker på hvordan den er nå da det er lenge siden jeg har prøvd den. 

Påfør produltet i vått hår, pass på å få gjennom hele håret, gre gjerne med fingrene for å fordele produktet, la lufttørke. Når det er tørt dra hendene litt over håret (som når du lager hestehale) for å myke opp krøllene, de kan fort bli litt stive når håret tørker. 

Anonymkode: c5025...37e

Hmm finner ikke den kremen du snakker om, heter merket argan oil? Eller er det det i den. Clynol har jeg gode erfaringer med ja, hvert fall hårsprayen :)

På 29.8.2020 den 18.37, AnonymBruker skrev:

Fant ikke surfcomber på norsk nettbutikk.. Men har bestilt KMS curl up krem nå! 

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte Alama repair miracle fluid 5 in 1 på normal, helt fantastisk produkt som gir masse fukt til mine krøller. Italiensk hårpleieserie, noe som er en fordel da italia ofte har mye kalk og klor i vann og produserer hårpleie ut ifra det. Føler da produkter derfra funker 150% her i Norge!

Anonymkode: 0aa08...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste jeg har brukt er moroccanoil, altså de blå produktene med stor oransj M på flaskene. Noen år siden nå da jeg er for lat til å bruke så mye produkter, men husker flaska den gang var brun og produktet man har oppi (etter dusj) var lysoransj. 

Ikke bare ble håret perfekt men det luktet så godt! 

Anonymkode: ab05e...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar dere! Skal investere i gode produkter, har gått alt for lenge med slappe krøller :laugh: 

Hmm finner ikke den kremen du snakker om, heter merket argan oil? Eller er det det i den. Clynol har jeg gode erfaringer med ja, hvert fall hårsprayen :)

Fant ikke surfcomber på norsk nettbutikk.. Men har bestilt KMS curl up krem nå! 

-TS

Jeg bruker både KMS sin og Moroccan Oil sine krøllprodukter - håper du også blir fornøyd!

Anonymkode: 8db24...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...