AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Del Skrevet 28. august 2020 Hvor lenge blør man etter en spontanabort?🤔 det begynte 20 august og vært helt til nå, i går trodde jeg det stoppa også begynte igjen senere på dagen i dag😒 Anonymkode: 6d43c...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 29. august 2020 #2 Del Skrevet 29. august 2020 Noen blør en måned. Jeg blødde 2 uker. Begge deler er normalt. Har ikke legen din sagt noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg blødde vel ei drøy uke, mye i starten, så som en vanlig mens. Anonymkode: b5da8...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 29. august 2020 #4 Del Skrevet 29. august 2020 Har kommet an på når aborten skjedde her. Mista en gang i uke 7, blødde i 2 uker. En gang i uke 11, da var det cirka en måned. En gang i uke 5 , da var det 6 dager. Som en menstruasjon, bare en god del mer blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 29. august 2020 #5 Del Skrevet 29. august 2020 Dette varierer veldig, så ingen fasitsvar dessverre. Jeg hadde en normal mens på 5-7 dager etter abort i uke 5, 6 og 9. Abort i uke 14 blødde jeg i 2 uker. Vanlig at man kan blø litt i perioder hele den påfølgende syklusen etter aborten. For mange blir det ikke ordentlig rensket opp før neste mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå