AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg er skeptisk til å gå inn i et forhold igjen etter den galskapen jeg var utsatt for med eksen. Er redd for å bli fanget inn i det samme psykologiske maktspillet som sist. Følte meg helt fanget, og er redd for å bli fanget i garnet igjen av en ny person som først er snill og så viser seg egentlig å være en tyrann. Noen som har turt å få ny kjæreste etter noe sånt? Anonymkode: d0b31...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Del Skrevet 28. august 2020 Sitter med de samme følelsene og tankene som deg, håper flere svarer i tråden. Klem til deg ts💜 Anonymkode: 0a1ea...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #3 Del Skrevet 29. august 2020 Vært singel nå i 11 år. Og nei, kan ikke tenke meg et nytt forhold. De fleste ville uansett blitt skremt vekk av all galskapen som har foregått her 😯 Anonymkode: 212d2...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Del Skrevet 29. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vært singel nå i 11 år. Og nei, kan ikke tenke meg et nytt forhold. De fleste ville uansett blitt skremt vekk av all galskapen som har foregått her 😯 Anonymkode: 212d2...44c Skulle til å svare, men så svarte du for meg. Singel 11 år her også, og signerer der du skriver 😅 Anonymkode: 77320...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #5 Del Skrevet 29. august 2020 Ja, ett år etter psykopaten turte jeg faktisk å date mannen som senere ble mannen i mitt liv. Jeg tok den siste sjansen og tenkte enten så finner jeg kjærligheten eller så tar jeg livet av meg. Jeg var bokstavelig talt sinnsykt langt nede psykisk etter psykopaten. Jeg slet med med angst og depresjon i fire år og jobbet mot sunnere mental helse. Jeg er fortsatt gift med mannen min. Har vært gift i snart 10 år. Så ta sjansen, men ha nulltoleranse. Jeg var årvåken på alle røde flagg og det burde du også være. Mottoet er mitt er: bra mann eller ingen mann. Anonymkode: 66bae...c00 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #6 Del Skrevet 29. august 2020 Ikke ennå hvert fall. Stoler jo ikke på noe med noen. F.eks spurte jeg en venn om en tjeneste, han sa han hadde gjort det. Jeg tvilte sterkt på at det var sant, fikk høre av andre at det stemte så var jeg overrasket. Noe så lite som "Kan du sjekke om noen skal leie ut i nær fremtid." Er en mann hyggelig med meg så rømmer jeg. Er han frekk så rømmer jeg. Viser han interesse for kroppen min så rømmer jeg. Nei jeg aner ikke om jeg noen gang blir trygg på en fyr igjen. Anonymkode: 48841...32c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paulinemor Skrevet 29. august 2020 #7 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg var singel i 10 år og skulle ALDRI gå inn i et forhold igjen, og hvertfall ikke med en mann. Men så var det en kamerat som gikk gjennom et samlivsbrudd og skulle låne sofaen min i 14 dager mens han leitet etter en leilighet. Han bor her ennå 2,5 år seinere og vi er nå gift. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 29. august 2020 #8 Del Skrevet 29. august 2020 Det har gått mange år nå.. Nå har jeg blitt kjent med en mann. Jeg har tatt et valg om å våge. Fokuserer på at jeg får det til. Det kommer vonde tanker hver dag om hvem han egentlig er, hva han gjør bak ryggen min og at jeg snart skal oppslaget at det at noen liker meg var idiotisk å tro. Men dette skjer jo ikke. Jeg må bare fortsette å fokusere på at jeg tror. Tro på det gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #9 Del Skrevet 29. august 2020 Klarer ikke stole på noen enda, dessuten faller jeg bare for «bad boys» og ikke de snille som faller for meg. Tror ikke det finnes noen for meg der ute... Og hvem vil vel blande seg inn i mitt kaotiske liv. Anonymkode: ddfc1...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #10 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg tok sjansen etter 2 år, og havnet i det samme igjen. Anonymkode: 807a2...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #11 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg var gift med en psykopat i 15 år. Totalt ødelagt når jeg kom ut på andre siden. Ble i starten etter bruddet trukket mot menn som var dominerende og behandlet meg dårlig. Tydelig at det var et dårlig mønster, vanskelig å komme seg ut av. Var deretter alene i 2 år, og møtte etter det en fantastisk mann, stikk motsatt av alt jeg har vært borte i før. Han er snill, kjærlig, omtenksom og pålitelig. Har derimot slitt mye med tillit. Nå etter 2 år sammen, begynner ting å gå seg til. Er en lang, vanskelig prossess å stable seg på bena igjen etter å ha vært utsatt for en psykopat. Anonymkode: 1a570...044 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #12 Del Skrevet 29. august 2020 Ja, men jeg tok grep og forandret MEG etter det psykopatforholdet. Hvorfor skjedde det meg? Hvorfor tilga jeg alt det vonde? Hvorfor ba jeg ham bli enda han slo og var ondskapsfull? Hvorfor kastet jeg ham ikke ut eller gikk selv? OSV. Jeg fant ut at den dårlige oppveksten min gikk dypere og hardere innpå meg enn jeg var klar over, og jeg hadde en stor jobb å gjøre. Jeg gikk inn i meg selv og lærte å sette grenser og få selvrespekt, jeg lærte meg å klare meg selv emosjonellt og praktisk. 2 år med intens selvhealing så traff jeg drømmemannen. Anonymkode: 6667d...ed2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #13 Del Skrevet 29. august 2020 Ja ganske raskt etter bruddet faktisk.. men ble sammen med en jeg kjente fra før og viste at var en god person! Anonymkode: 657af...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #14 Del Skrevet 29. august 2020 Har vært singel i 15 år. Ser at jeg har likt menn som er ganske lik på eksen i løpet av de årene. Anonymkode: 69ed3...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #15 Del Skrevet 29. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok sjansen etter 2 år, og havnet i det samme igjen. Anonymkode: 807a2...626 Huff. Det er jo det som er skrekkscenarioet.😢 ts Anonymkode: d0b31...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #16 Del Skrevet 29. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, men jeg tok grep og forandret MEG etter det psykopatforholdet. Hvorfor skjedde det meg? Hvorfor tilga jeg alt det vonde? Hvorfor ba jeg ham bli enda han slo og var ondskapsfull? Hvorfor kastet jeg ham ikke ut eller gikk selv? OSV. Jeg fant ut at den dårlige oppveksten min gikk dypere og hardere innpå meg enn jeg var klar over, og jeg hadde en stor jobb å gjøre. Jeg gikk inn i meg selv og lærte å sette grenser og få selvrespekt, jeg lærte meg å klare meg selv emosjonellt og praktisk. 2 år med intens selvhealing så traff jeg drømmemannen. Anonymkode: 6667d...ed2 Dette er nok den beste måten å håndtere psykopater på for å ikke havne i noe lignende igjen. Anonymkode: e9162...c8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #17 Del Skrevet 29. august 2020 Jeg var i et forhold med en psykopat,men kom meg ganske uskadet fra det,da jeg har såpass selvinnsikt at jeg vet det er han det er noe galt med,han er så psyk at det kan bare ikke gå an å dømme "alle" menn utifra hans atferd,og miste tillit til menneskeheten selv etter alt denne ene gjorde. Men feilen jeg da gjorde,var å finne en som var så snill og rolig,og istedet for å være slem mot meg,var selvdestruktiv og kommunikasjon var helt ikkeeksisterende. Det dette lærte meg er at selv om ikke alle er psyko og slemme,har alle sine issues,og jeg orker ikke... Jeg har to barn og mye familie vi har tett kontakt med,og sier meg fornøyd med det,orker ikke bringe fler menn og drama inn i livet mitt. Det er mest avslappende å være alene. Trives i mitt eget selskap når barna er borte. Enkelt og greit. Nærmer seg 2 år alene nå,minst kompliserte årene i mitt liv. Anonymkode: 5e481...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #18 Del Skrevet 29. august 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er skeptisk til å gå inn i et forhold igjen etter den galskapen jeg var utsatt for med eksen. Er redd for å bli fanget inn i det samme psykologiske maktspillet som sist. Følte meg helt fanget, og er redd for å bli fanget i garnet igjen av en ny person som først er snill og så viser seg egentlig å være en tyrann. Noen som har turt å få ny kjæreste etter noe sånt? Anonymkode: d0b31...f51 Jeg satset på nytt. Overraskende nok etter bare 9 mnd. Men jeg skal love deg mannen ble testet, nå hadde jeg jo full innsikt i hvordan psykopater reagerer, selv når de forsøker ta frem charmsiden og manipulere. Jeg var nok litt ufin, men uten å gå for langt. Bare småting, men jeg måtte teste triggerne, vare veldig usikker pga ex. Men hadde funnet en herlig mann viste det seg, snillheten viste seg å være ekte. Litt av en overgang å plutselig havne med en hjertevarm og omsorgsfull mann. Var åpen og fortalte hvorfor jeg hadde sagt ting i begynnelsen etterhvert og han var bare forståelsesfull. Anonymkode: 11e8b...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #19 Del Skrevet 29. august 2020 Vi var aldri sammen, men datet en lang periode. Og vet ikke om jeg skal påstå at han var psykopat, men han var fullstendig blottet for empati og vanvittig egoistisk og manipulerende. Han fremsto først som drømmemannen, og så kom de dårlige sidene frem. Da var jeg allerede fanget i nettet hans og det har vært et rent mareritt å komme seg ut. Det plager meg at jeg lot det pågå så lenge. Likevel sitter jeg her sønderknust og innbiller meg at jeg savner han. Jeg tror nok jeg skal klare å slippe en mann inn igjen, men først skal jeg til terapeut. Anonymkode: 2ba8f...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Borboreta86 Skrevet 30. august 2020 #20 Del Skrevet 30. august 2020 Nei, det er jeg ikke. For min del så jeg og skjønte veldig tidlig at her var ikke alt som det skulle. Var så forelska at jeg «overså» de tegnene, og tengte nok at det ville bli bedre. samtidig som at jeg jobba mye med og overbevise meg selv gjennom forholdet at slik ville jeg ikke leve og ha det. Vi hadde uendelig mange samtaler igjennom forholdet hvor jeg ga klart utrykk for at slik ville jeg verken ha det, eller bli behandlet. Når ingenting endret seg og jeg ble utmattet av hele greia gikk jeg på dagen. (Kort fortalt, er en hel historie bak altså som jeg ikke orker å gå inn på) Han min var ikke psykopat da, men slet veldig psykisk og var narsisist med psykopatiske trekk overfor meg(og alle eksene sine, og egentlig alle menneskene i livet sitt) pga null selvtillit/ selvfølelse hos seg selv. Så jeg er ikke redd for å gå inn i nye forhold, men jeg er veldig påpasselig og på vakt når jeg treffer nye menn. En ting er sikkert og det er at man alltid skal stole på magefølelsen, den har visst seg for min del og alltid ha rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå