Gjest Albbas Skrevet 8. september 2020 #141 Skrevet 8. september 2020 Cultura med pæresmak. Og stratos med melkefyll!
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #142 Skrevet 8. september 2020 På 6.9.2020 den 23.56, AnonymBruker skrev: Husker noen Brownie bokser som man varmet opp ? Den ene var med nøtter og den andre uten tror jeg? De kom i en folie boks lignende ting .. Anonymkode: af03a...d54 Er det Café Brownie fra Sætre? De synes jeg var veldig god! Både den som kunne varmes opp, men også mini-browniene 😋 Anonymkode: e52c5...98c
EnKoppKaffe Skrevet 8. september 2020 #143 Skrevet 8. september 2020 Noen av varene jeg savner: Bisc &-serien. Husker best twix og mars-versjonene. Så noe ligende på Normal, men det var et annet merke og kunne heller ikke måle seg med Bisc &-serien. Freia melkesjokolade med nonstop. Den store platen. Sjoko-kirsj. Kesam med lime. Spiste alltid denne med lilla druer - utrolig godt! Popcorn med sjokolade. Var det Freia som solgte denne? De ble solgt i samme størrelse som posene i Småbiter-serien til Freia. 3
Maleficenta Skrevet 8. september 2020 #144 Skrevet 8. september 2020 Vaniljestang savner jeg. Bare ren vaniljeis. Så god og så enkel. Elsket den som barn. Ser den ingen steder lengre 9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #145 Skrevet 8. september 2020 Apropos vanilje, jeg savner veldig Kolonihagen sin vaniljeis. Vaniljen var det plenty av og den var av typen Bourbon vanilje 😭Den var så god at jeg spiste den naturell og storkoste meg, helt fantastisk is. Nå har de tilsatt sjokoladebiter i isen og gått vekk ifra kvalitetsvaniljen 😒 Anonymkode: 102bd...628
ToveM Skrevet 8. september 2020 #146 Skrevet 8. september 2020 Sånne vaffel kjeks med sjokolade. Finnes nå bare ned vanilje krem. 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #147 Skrevet 8. september 2020 Boble-sjokoladen til Freia 🤩 Og den sjokoladeplata med masse godteri inni, både noe som knitrer i munnen og noe gelégodter. Klarer ikke huske hva den het 🤔 Anonymkode: c46a9...936 8
jukkapalme Skrevet 8. september 2020 #148 Skrevet 8. september 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Boble-sjokoladen til Freia 🤩 Og den sjokoladeplata med masse godteri inni, både noe som knitrer i munnen og noe gelégodter. Klarer ikke huske hva den het 🤔 Anonymkode: c46a9...936 Jelly pop eller noe? Den var rågod. Savner den jeg også. Savner pollysjokoladene også. Både turmiks og den vanlige røde. Vet ikke om de er borte, men har ikke sett dem på lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #149 Skrevet 8. september 2020 On 9/5/2020 at 4:32 PM, AnonymBruker said: Verdens beste lakrisis, syns det er tragisk at de sluttet å produsere den. Anonymkode: 11f15...247 Hvordan var denne i forhold til Inspira lakris-isen? Hadde forhåpninger til den, men klarer ikke spise den opp tror jeg. Jeg savner også Tine iste slik den smakte før. Og tung-i-ramen slik den smakte før 😄 Kvikk Lunsj XXL, Freia Porøs og Kjekskuler. Drikkeyoghurt med kirsebær! Og en tynn Grandiosa de hadde engang med kylling og rødløk. Nå bare ramler minnene på 🤤😔 Anonymkode: 93f52...4a2 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2020 #151 Skrevet 8. september 2020 2 timer siden, Maleficenta skrev: Vaniljestang savner jeg. Bare ren vaniljeis. Så god og så enkel. Elsket den som barn. Ser den ingen steder lengre Det finnes en sånn type på isbilen til Diplom-is. Anonymkode: ef398...ae9
Atom Skrevet 9. september 2020 #152 Skrevet 9. september 2020 Jeg savner virkelig sjokoladeappelsinen fra freia, blir ikke jule- eller påskestemning uten 😢 Også savner jeg: Melkedrøm med yoghurt og bringebær fra freia melkesjokolade boble eller porøs eller noe sånt fra freia dream yoghurtis med belgisk sjokolade fra diplom is New energi sjokofrukt, jordbær. Vet ikke om noen husker den, men det var en eske med tørket frukt med sjokoladetrekk. melkesjokolade med jordbær , og appelsinkrokan fra freia cashewnøtter med mexican fiesta smak (tror det var det de het) sikkert mye annet jeg var glemt 😅 6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #153 Skrevet 9. september 2020 On 9/8/2020 at 1:32 PM, AnonymBruker said: Er det Café Brownie fra Sætre? De synes jeg var veldig god! Både den som kunne varmes opp, men også mini-browniene 😋 Anonymkode: e52c5...98c Godt mulig, de var i alle butikker føler jeg... Det var litt størrelse på formen de var i. slik så den ut Anonymkode: af03a...d54
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #154 Skrevet 9. september 2020 Latella. De selger det fortsatt i Tyskland, men reiser ikke dir bare pga latella Anonymkode: 76ece...083
Hmmmmmm Skrevet 9. september 2020 #155 Skrevet 9. september 2020 Savner denne så fælt. Skulle også ønske å smake de små regal sjokolade fra barndommen igjen. 1
Atom Skrevet 9. september 2020 #156 Skrevet 9. september 2020 Husker dere GÜ kakene? Savner de så mye!
applestories Skrevet 9. september 2020 #157 Skrevet 9. september 2020 På 7.9.2020 den 10.16, mercury_ skrev: Fanta Shokata Den finnes fortsatt, om det ikke er en dealbreaker at den er uten sukker. 21 timer siden, jukkapalme skrev: Jelly pop eller noe? Den var rågod. Savner den jeg også. Savner pollysjokoladene også. Både turmiks og den vanlige røde. Vet ikke om de er borte, men har ikke sett dem på lenge. Den grønne turmiks er borte, forsvant i fjor høst. Fant en hel kasse utgått på dato på Bunnpris. Sa ifra i håp om at de skulle bli priset ned og plasseres i deres vanligvis rikholdige tilbudsreol. Så dem aldri igjen... Den røde vet jeg ikke, men ser den aldri. 5 timer siden, Atom skrev: 😢 cashewnøtter med mexican fiesta smak (tror det var det de het) sikkert mye annet jeg var glemt 😅 Om det er denne så har i hvert fall Norgesgruppen den fortsatt.
applestories Skrevet 9. september 2020 #158 Skrevet 9. september 2020 (endret) Sletter innlegget da jeg glemte at jeg hadde gått ut av nyhetstråden der jeg vanligvis bor Endret 9. september 2020 av applestories
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #159 Skrevet 9. september 2020 4 minutter siden, applestories skrev: Nyheter fra Orkla på Instagram. Vil sjekke ut nudlene. Og kanskje seigmenn+seigdamer en dag. https://www.orkla.no/news/hostens-nyheter-fra-orkla-2/ "Mr.Lee nudler med Passe Piffa Chilikylling-smak, har en kylling-smak som er akkurat passe piffa med en touch av hissig ghost chili, som gjør smaken sterkere enn pappaen din. Vegansk produkt." https://askoservering.no/vare/5572649 Jeg fant enda en nyhet! Jeg elsker sitrongress så denne tror jeg blir veldig god "Mr.Lee nudler med Litt Livlig Lime Curry-smak, har en leken og smaksrik green currysaus med friskt sitrongress og kafir lime. Spis kaninfor, bli sterk og stor, produktet er vegansk." https://askoservering.no/vare/5572631 Anonymkode: 102bd...628 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #160 Skrevet 9. september 2020 44 minutter siden, Hmmmmmm said: Savner denne så fælt. Skulle også ønske å smake de små regal sjokolade fra barndommen igjen. Åh det er disse jeg mente med «fransk navn» 😍 de selger de enda i andre land 😭 Anonymkode: af03a...d54 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå