Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde i utgangspunktet sett for meg å leie lokale, ha alle venner og kjente, mat, og et skikkelig kalas.. Nå er tiden der at det har jeg lagt fra meg..  Men jeg blir altså 30 om snaue 3 uker. Har bedt de nærmeste holde av til at vi kan finne på noe sammen, men usikker hva.. Det blir jo ikke som jeg hadde sett for meg.. 

Ingen av mine venner er gifte, eller familie. Noen samboere. Lurer på å bare be de 4 nærmeste, eller om jeg skulle bedt 'hele gjengen' med følge (15stk ca). Har foreløpig bare bedt de fire nærmeste holde av datoen. 

Skal jeg be de hjem til meg, lage middag og kose oss? Gjøre noe mer ut av det? Hjelp?

Eller booke bord på restaurant å ta en tur ut? 

Det føltes bare plutselig som et ordinært vorspiel eller et restaurantbesøk. Også er jeg nok litt ute av det siden vi aldri er ute. Tipper jeg festa to ganger i hele fjor 😅

Så, alle råd, tanker, meninger, kom med dem! De settes stor pris på.. Hva ville du gjort om du straks ble 30 og ville feire litt ?

Anonymkode: 386df...f09

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil unngå at det bare blir et vanlig restaurantbesøk, kan du jo tenke litt på aktiviteter i stedet? Det er vanskelig å foreslå noe konkret uten å kjenne deg, men det kan jo være alt fra spa til rafting evt hyttetur en helg e.l. Det meste har jo åpnet igjen nå. Om du da bare inviterer med deg de 4 eller alle 15 kommer nok litt an på aktiviteten. (Unaturlig å invitere med 15 stykker på en spa-dag eller helg).

Hvis du tenker at det blir dyrt, kan jo evt gaven du får være at de deltar og betaler det det koster for seg selv.

Anonymkode: 168a8...af4

Skrevet

I omgangskretsen har vi hatt følgende varianter

- Invitere med seg de nærmeste på restaurant, og si at det at de blir med og betaler for seg selv er gaven. 

- Slå seg sammen med 1-2 andre, leie lokale, bestille tapas og kjøpe inn drikke. (mange varianter av denne, alt fra mingling og mange gjester, til bordsete med 50 stykker)

- Invitere hjem. Her har jeg blant annet vært på boblelunsj (verten serverte pai, salat, og musserende), fingermat/tapas og mingling, og 8 stykker rundt middagsbordet, med treretters middag og gode viner. 

Vi er/var også en omgangskrets der vi var ferdig med vors og byen da vi var på den alderen. Men desto oftere har vinkvelder, med god mat. Om dere aldri er på byen lengre trenger du jo ikke legge opp til det nå heller. 

Anonymkode: da61f...1cd

Skrevet

Korona hensyn

Anonymkode: 62c38...dfe

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Korona hensyn

Anonymkode: 62c38...dfe

Hun snakker jo om maks 15. Null stress. Går de på restaurant kan de til og med være flere. 

Var 10 venninner her til middag i går. Vi klemmer ikke, passer på handhygienen, og holder avstand. Går så fint så. 

Anonymkode: da61f...1cd

Skrevet

Hjemmefest 🤩🤩👏👏

Anonymkode: 509cf...2e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...