Gå til innhold

Er så lei mitt libido

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så trøtt av å være kåt hele tiden, føler jeg holder på å onanere meg i hel.Dette tar for mye plass og jeg vil bare ha det ut av mitt liv.

Gode forslag motas med takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjemisk kastrering?

Anonymkode: 733a2...f88

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjemisk kastrering?

Anonymkode: 733a2...f88

hææ?

Skrevet
19 minutter siden, Alterego666 skrev:

Finne sexpartner?

Ønsker ikke å måtte bruke tid og energi på dette

Gjest Alterego666
Skrevet
42 minutter siden, jentegutt skrev:

Ønsker ikke å måtte bruke tid og energi på dette

Hekling?

Skrevet

Dette er tegn på sexavhengighet. Finnes mye informasjon om dette på nettet om du vil vite mer om det. Det at du er ofte kåt og at du onanerer mye trenger ikke å være problem i seg selv, så lenge det er innenfor normale/sunne rammer er det heller noe som er godt og positivt. Men når dette blir til noe som påvirker deg og hverdagen din negativt, er det ikke bra/sunt. Det beste er nok å ta kontakt med fagpersoner som kan hjelpe deg, dette kan du gjøre gjennom fastlegen eller ta direkte kontakt med en privat psykolog eller en sexolog. Sexavhengighet handler egentlig mer om psykiske forhold enn seksuelle, så jeg vil anta at man vil få bedre hjelp hos en psykolog enn en sexolog når det gjelder dette. I tillegg/eventuelt er det nok godt og bra for deg å snakke om problemene dine med noen du stoler på og som kan støtte deg rundt vanskelige følelser og problemer du har rundt dette. Å ordne opp i slike problemer vil nok gi en veldig positiv innvirkning på både hvordan du har det med deg selv og på sexlivet ditt. 🙂

• Liker 2
Skrevet

Takk for eg utfyllende svar, jeg er under utredning  for for kjønnsskifte, noe som er og har vært en langt og stor prosess, tror ikke jeg skal legge til runke problemene mine på toppen av det hele, jeg håper dette løser seg når jeg fjerner testikler, blir nok ikke så lenge til, er bare så frustrert og måtte få det ut 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...