aquaelia Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Hvilken film/serie/dokumentar eller podkast er din favoritt?
XaoS Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Jeg sluker absolutt alt som produseres. Siste jeg har sett er HBO-serien om Golden State Killer, "I'll be Gone in the Dark" Og siste podcast er om familien til Black Dahlia morderen "Root of Evil". 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 Podcaster: My Favorite Murder Last Podcast On The Left Thinking Sideways (nedlagt, men tror de gamle episode er å finne) Casefile Moms & Murder Crime Junkies True Crime Garage Truecrimepodden (norsk) Dokumentarer: Dear Zachary McMillions The Jinx The Keepers Don't F**k With Cats Hvem Drepte Birgitte? Quick Anbefaler på det sterkeste Netflix-serien Mindhunter som er basert på virkelige FBI-agenter som startet med intervju av seriemordere og fant opp 'profiling'. Anonymkode: 15323...16e 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 American monster Anonymkode: aede4...8ab 1
Sheik Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 Min absolutt favoritt true crime podcast er Kriminalkrøniken. Av engelske må det være Casefile, Female Criminals og Serial Killers. Jeg har ikke fått sett så mange dokumentarr, men gleder meg til å se det som blir anbefalt her!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #9 Skrevet 28. august 2020 Favoritter podkaster: Casefile (aller best, spesielt episodene om GSK) Someone knows something (litt varierende sesonger, men de er bra) Baneheia Med Kripos på jobb (veldig interessant) Finding Cleo (knallbra!) Uløst, VG Ellers det mange andre som har gode og spennende episoder, men som jeg av og til syns skravler for mye eller har uinteressante saker: Atlanta Monster Bear Brook Canadisk True Crime Criminal En mørk historia Felon True Crime I brottets spor Kriminalkrøniken Mordpodden (spoler alltid forbi all pratingen til programlederne) Once upon a Crime Root of evil Spår Sword and scale The minds of madness The Trail Went cold The Trail Went cold The true Crime enthusiast They walk Among us Trace Evidence True Crime Garage True Crime Podden Uncover Anonymkode: 30de8...5f6 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 American monster på dplay må være den beste jeg har sett til nå. Virkelig unikt, menneskelig, samtidig som man får den sitrende følelsen og sinnet over alle disse urettferdige hendelsene. Ellers har dplay mye "bra" (flere av disse har skikkelig dårlige skuespillere og fjollete fremstilling, men sakene er ofte interessante uansett): A crime to remember Deadline crime with Tamron Hall (Tamron må være sosiopat, later som hun blir rørt og skal til å grine i annenhver episode) In pursuit with John Walsh Evil lives here (denne kunne jeg skrytt like mye av som AM, men det er visse ting som drar et meget godt utgangspunkt ned) Who the hell did I marry og a perfect murder eller noe sånn har hysteriske reenactments, sistnevnte hadde en gjennomgående spøk i den første sesongen at en eller annen blir bedt om å ikke røyke inne f eks. Veldig tullete, men mange sesonger og spesielle saker. Web of lies, en nisje som visstnok ikke hadde nok å ta av, så de drar den veldig langt enkelte ganger hva gjelder internettets sammenheng med lovbruddet. F. Eks lesbepar der hu ene morder hu andre, eneste internettet hadde med saken å gjøre var at det var bilder av paret på facebook. På netflix anbefaler jeg (sikkert noe du allerede har sett) : The staircase killer (? Du finner den uansett ved å søke på det), og den nonnegreia, The Keepers eller noe. Anonymkode: 9b879...bf9 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #11 Skrevet 29. august 2020 Her best det mye bra! Takk! Jeg har hørt og sett mye av det, men noe var nytt. Jeg liker alt fra ID Channel, ‘mange nevnt over her. «The Jennings 8» og den nye miniserien «West Memphis 3: 2020» Anonymkode: cbfdb...5aa
Knirke Skrevet 29. august 2020 #12 Skrevet 29. august 2020 Making a Murderer - Ingen over, ingen ved siden av🤩
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #13 Skrevet 29. august 2020 Hører fast på: Crime Junkie Minds of madness True Crime all the time The Generation Why Sword and Scale Anonymkode: 5ff63...ad7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #14 Skrevet 31. august 2020 Hører på CounterClock Ellers Krimpodden Truecrimepodden Baneheia Odderud og selvfølgelig Serial! Anonymkode: aac95...019
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #15 Skrevet 31. august 2020 Jeg liker nordic true crime, mord og mysterier i tillegg til de allerede nevnt Anonymkode: 7a92d...518
Cherilyn Skrevet 31. august 2020 #16 Skrevet 31. august 2020 Born to kill? - En britisk true crime dokumentar serie som tar for seg seriemordere
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #17 Skrevet 6. september 2020 Small town murder Anonymkode: 4ed6d...065
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #18 Skrevet 6. september 2020 Root of Evil Rysarpodden Anonymkode: 707dc...cd2
Chomsky89 Skrevet 5. oktober 2020 #19 Skrevet 5. oktober 2020 Dokumentar: Selv om jeg på enkelte måter misliker sluttproduktet sterkt, så er Paradise Lost(1996) likevel fantastisk i mine øyne. Desverre så får man veldig langt unna totaliteten av bevis mot de dømte her. Men det er noe fantastisk med hvordan den er satt sammen. Veldig unikt drap(trippeldrap) forøvrig. Det eneste som minner litt er Baneheia.(flere barn funnet drept ute i naturen)
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2020 #20 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg så American Murder: The Family Next Door i helgen og jeg fikk ærlig talt ikke sove. Så utrolig grusomt. ☹ Anonymkode: 251a6...3ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå