Gå til innhold

Støvfrie laken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt laken i både bomull, egyptisk bomull og sateng og alle tiltrekker seg så innmari mye støv. Jeg holder gulvene rent, så det er ikke det det står på. Noen som har erfaringer med tekstiler som ikke trekker til seg støv så lett, og som det ikke er vanskelig å fjerne støv fra før vask?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om sånt, men det hadde jo vært en velsignelse :)  Det blir mye støv på et soverom, ja.  Tror det kommer av mer stillstand i luften enn i rom der vi oppholder oss mer i.  Så legger det seg på lamper, bilderammer osv.  i fred og ro...

• Liker 1
Skrevet

Ikke svar på ditt spørsmål, men jeg merker at det er mye mindre støv på soverommet etter at jeg begynte å tørke sengetøyet i tørketrommel. 

Anonymkode: 37729...6f6

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg skifter for ofte for å kunne oppleve dette 😅 Så mitt råd er å skifte oftere? :jepp:

Skrevet

Aldri opplevd støv på laknene nei. 

Anonymkode: d02cb...e17

Skrevet
På 28.8.2020 den 22.23, AnonymBruker skrev:

Ikke svar på ditt spørsmål, men jeg merker at det er mye mindre støv på soverommet etter at jeg begynte å tørke sengetøyet i tørketrommel. 

Anonymkode: 37729...6f6

Helt enig! Alt støv, lo og annet f*enskap går rett i filteret. Deilig 😀

Anonymkode: f4cb5...9a3

Skrevet

Nattjasmin laken fra IKEA har veldig lite synlig støv/lo osv hvertfall. Vi har tre hårete kjæledyr og alle andre laken ser helt forferdelige ut selv rett ut fra tørketrommel. Nattjasmin er så glatt, det virker ikke som om noe fester seg. Ser også like fint ut etter fire år. 

Anonymkode: 13896...cb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...