AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Jeg sender dere en klem, både mammaer og pappaer som er lang nede. Om dere har fødselsdepresjon eller bare syntes ting er kjipt og vanskelig. Jeg vet man føler seg så alene om følelsene og tankene men det er alltid fler som også syntes det er vanskelig og flere enn man tror! Så en ekstra klem til dere fordi jeg egentlig kunne trengt en selv. Anonymkode: 96640...ab9 12
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Takk. Dette trengte jeg å lese i dag. Savner å kunne få en klem av folk. Sender en virtuell klem til deg også. Du har rett - man føler seg alene. Man må be om støtte og forståelse når man trenger det, men det er ikke alltid enkelt. Selv vet jeg ikke hvordan man gjør det, da det som regel er jeg som støtter andre. Anonymkode: 64682...507 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #4 Skrevet 29. august 2020 Takk. Føler meg heldigvis ikke alene om hverken følelser og tanker. Har gode folk rundt meg, og en veldig forståelsesfull mann 🙂 Anonymkode: 185c4...b4c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #5 Skrevet 29. august 2020 Klem tilbake til deg,TS❤ Anonymkode: 7eefb...45e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå