Gå til innhold

Har dere hatt mistanke på at partneren deres kan være homofil ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppdaget dere?

Anonymkode: 77e24...25c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror alle menn jeg har vært med er homser pga måten de oppfører seg på og ingen liker å slikke tydeligvis eller har problemer med utløsning og ereksjon

Anonymkode: ece92...3c2

Skrevet

Detter er min andre forhold, vi er samboer og er forlovet. 
- Han her spør bare om analsex, og sier jeg vil være din første. Han liker ikke tanken at jeg har vært sammen med andre før han.  

- Ts

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror alle menn jeg har vært med er homser pga måten de oppfører seg på og ingen liker å slikke tydeligvis eller har problemer med utløsning og ereksjon

Anonymkode: ece92...3c2

Samme føler jeg også😢

Vil ha enn mann som ikke tenker på menn, men liker damer. Bare de ikke kan/ ønsker å være åpent om dette. Vil ikke være (henne)som utnyttes for dette. Jeg kan vel finne enn som ikke har tiss i hodet sitt! 

Skrevet

Jeg er homofil og kan ikke finne gutter som ikke har fitte i hodet sitt - bytte? 

Anonymkode: 4920e...965

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Detter er min andre forhold, vi er samboer og er forlovet. 
- Han her spør bare om analsex, og sier jeg vil være din første. Han liker ikke tanken at jeg har vært sammen med andre før han.  

- Ts

Guffent! 

Håper du ikke sier ja til analsex på denne faktoren, men kun ja til analsex du faktisk ønsker, og sier at forholdet ikke er levedyktig om han ikke takler vaginal sex, bare fordi du har vært med andre tidligere. 

Dette hadde vært total dealbreaker for meg. Hele holdningen, i tillegg til at kun analsex hadde vært helt uaktuelt for meg. 

Kanskje du er en som foretrekker analsex selv. Om ikke skjønner jeg egentlig ikke at du er i forholdet etter at dette kom frem. 

Angående spørsmålet ditt så tror jeg at min mann er litt bifil, men han er ikke åpen for å innse, innrømme eller vedkjenne seg dette selv. Det er kun når han er veldig full han røper seg litt i enkelte ting. 

Homofil tror jeg ikke at han er. Han fantaserer om kvinner, og følger flotte kvinner med blikket. Tenner på kvinner, utvilsomt. 

Anonymkode: ab196...fb8

Skrevet

Ja, hadde mistanke, og hadde rett. Han benektet det selv i årevis. Ble ikke overrasket når han kom ut.

Anonymkode: 26578...1c4

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er homofil og kan ikke finne gutter som ikke har fitte i hodet sitt - bytte? 

Anonymkode: 4920e...965

Du kan få eksen i posten, han snakket kun om tiss. Bare var redd å være åpent om dette! Fikk bare stå tiss når han snakket om tiss. 
- Ts

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Guffent! 

Håper du ikke sier ja til analsex på denne faktoren, men kun ja til analsex du faktisk ønsker, og sier at forholdet ikke er levedyktig om han ikke takler vaginal sex, bare fordi du har vært med andre tidligere. 

Dette hadde vært total dealbreaker for meg. Hele holdningen, i tillegg til at kun analsex hadde vært helt uaktuelt for meg. 

Kanskje du er en som foretrekker analsex selv. Om ikke skjønner jeg egentlig ikke at du er i forholdet etter at dette kom frem. 

Angående spørsmålet ditt så tror jeg at min mann er litt bifil, men han er ikke åpen for å innse, innrømme eller vedkjenne seg dette selv. Det er kun når han er veldig full han røper seg litt i enkelte ting. 

Homofil tror jeg ikke at han er. Han fantaserer om kvinner, og følger flotte kvinner med blikket. Tenner på kvinner, utvilsomt. 

Anonymkode: ab196...fb8

Min første samboer hadde ingen damer i hodet hodet sitt, kun meg som han sa, men jeg skjente at han ikke likte kroppen min, ikke bryst.  Men han her liker,  bare nå han har begynt å spørre å prøve. 

Var veldig deprimert etter første forhold , følte han eksen ødela meg, følte jeg ble utnyttet for å skjule at han er homo. 

-Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...