Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starter i ny jobb 1. Oktober. Når er det vanlig at man får turnusen før man starter? De har 6 mnd ønsketurnus men jeg skal ha opplæring 3 mnd så regner med jeg skal følge en annen sin turnus i denne tiden. Har sendt en mail til leder på arbeidsplassen men ikke fått noe svar ennå 🙈

Anonymkode: cf614...0e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får helt sikkert svar på dette fra lederen din. Tålmodighet;)

Anonymkode: d71c4...e83

Skrevet

Dumt spørsmål, men hva er ønskerurnus? Hvordan fungerer det?

Anonymkode: e1727...8e1

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får helt sikkert svar på dette fra lederen din. Tålmodighet;)

Anonymkode: d71c4...e83

Jada er bare det at mannen jobber også mye så må planlegge litt i forkant mtp barnevakt. Er 2 uker siden jeg sendte mail. 

Ts

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dumt spørsmål, men hva er ønskerurnus? Hvordan fungerer det?

Anonymkode: e1727...8e1

Vet ikke så godt da jeg jobber dagtid nå. Men har forstått det slik at man kan legge inn ønsker istenfor for å få en ferdig fyllt ut turnus. 

Ts

Skrevet

Du kan få turnus inntil to uker før.

Anonymkode: 1503c...ae6

Skrevet

Senest 14 dager før . Vi har fast 4 uker rullerende turnus. Så kan planlegge langt frem i tid heldigvis. Kun noen få avvik under ferieavvikling på sommeren

Anonymkode: 997d6...c4d

Skrevet

Ok da må jeg bare regne med at jeg får det to uker før. Vet at de får 6 mnd før på avdelingen. Men kanskje usikkert hvem jeg skal følge foreløpig. 

Ts

Skrevet

Jeg fikk turnus to uker før oppstart. Går årsturnus. Men jeg hadde kun tre opplæringsvakter i forkant, hvis det har noe å si. 

Skrevet
19 minutter siden, pia mater skrev:

Jeg fikk turnus to uker før oppstart. Går årsturnus. Men jeg hadde kun tre opplæringsvakter i forkant, hvis det har noe å si. 

Ok ser ut som 2 uker er vanlig når man starter i ny jobb. Her er det 3 mnd opplæring så får nok "egen" turnus fra januar. 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...