Gå til innhold

Tips: legg et lite kjøleelement i nisten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte slike små kjøleelementer man kan legge ved nistepakken, og  det er bare helt genialt. Aldri mer svett ost og slappe skiver, maten smarker ferskt og godt. Var bare det jeg ville si 😄

God helg 🌻

Anonymkode: 69843...f1b

• Liker 5
Skrevet

Har kjøleskap på jobb heldigvis :blomst:

Anonymkode: 982e7...827

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte en matboks som hadde kjøleelement i et eget lokk i bunnen. Maten ble klissvåt pga kondens. Anbefaler ikke.

Anonymkode: 919de...f8e

• Liker 4
Skrevet

Det har jeg gjort i årevis. Genialt. Ikke våt mat her, men ferskt og godt pålegg, sprø paprika og frisk salat. 👍 matpakke er undervurdert 

• Liker 2
Skrevet

Vi har da kantine...

Anonymkode: 85ea1...2b6

• Liker 2
Skrevet

Hvor kjøper man slike små geniale kjøleelementer? Har tenkt tanken da det blir mange nistebokser til ungene i disse dager og det siste måltidet er kl 14. Så maten blir jo liggende i 6 timer uten kjøling😳

men legger du det bare rett under skivene? I direkte kontakt liksom?

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har da kantine...

Sjekk hvilket forum du er inne på.

Anonymkode: c5dfa...7d7

• Liker 6
Skrevet
34 minutter siden, Tellus skrev:

Hvor kjøper man slike små geniale kjøleelementer? Har tenkt tanken da det blir mange nistebokser til ungene i disse dager og det siste måltidet er kl 14. Så maten blir jo liggende i 6 timer uten kjøling😳

Jeg kjøpte Sistema sine, små og enkle å plassere. Nå har jeg en mini kjølebag til matpakken, legger kjøleelementet i bunn, matboks oppå der, evnt bare matpakke i ziplocpose. For å unngå koden kan du pakke inn kjøleelementet i en pose. 

Skrevet

Funker ikke her i gården, vi liker ikke kaldt brød. Vi vil heller ha pålegget temperert 😅

Anonymkode: 2ccc6...b37

• Liker 1
Skrevet

Kaldt brød er ikke noe godt 😅

Anonymkode: 0b4e7...f4a

• Liker 1
Skrevet

Noen jeg kjenner fryser brød i skiver, tar opp skiver på morgenen og smører mens brødet er frosent. Da vil skivene være tinet, men pålegget er fortsatt kjølig 😃

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Tellus skrev:

Jeg kjøper mine på jysk. 

Anonymkode: 23e6f...1c3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en liten frysebag /pose (kjøpt på tgr) og fryseelement fra Nille. Holder maten kald til den spises til lunsj på skolen. Elementene erstattes evt av vannflaske som jeg har satt i fryseren ca 1/4 full. Fyller på om morgenen og opp i fryseposen. Holder vannet kaldt og maten kjølig 👍

Anonymkode: e8507...3d2

• Liker 2
Skrevet

Hva er poenget med det? Man blir jo mett uansett om maten er svett eller fersk, viktigste er å få i seg mat.

Anonymkode: f4b0c...48b

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Tellus skrev:

Jeg har kjøpt på søstrene grene:) Har sett på Jernia og, men de var mye dyrere. Genialt til ungenes mat 👍

Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har da kantine...

Det har ikke mine barn i barnehagen og på skolen 🙄

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en liten frysebag /pose (kjøpt på tgr) og fryseelement fra Nille. Holder maten kald til den spises til lunsj på skolen. Elementene erstattes evt av vannflaske som jeg har satt i fryseren ca 1/4 full. Fyller på om morgenen og opp i fryseposen. Holder vannet kaldt og maten kjølig 👍

Anonymkode: e8507...3d2

Lurt 😀👍

Skrevet
14 timer siden, Tellus skrev:

Normal har og🙌🏻

Anonymkode: f836b...0a0

Skrevet

Jeg har en Frozzypack, matboks med kjøleelement i lokket. Legger lokket i fryseren om kvelden, det holder maten kald i 7 timer. 

Skrevet
15 timer siden, Tellus skrev:

Europris 

Anonymkode: 75c9a...555

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...