AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #21 Skrevet 29. august 2020 Nei det er ikke frekt. Jeg går ofte i selskap og kun drikker kaffe. Hva du putter i din kropp er ditt valg. Anonymkode: 00de6...772 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #22 Skrevet 29. august 2020 En spiser det som serveres, punktum. Unntak allergi. Normal høflighet!!!!! Anonymkode: 42810...1dc 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #23 Skrevet 29. august 2020 Hadde tatt litt kake og gitt meg selv 100 sit ups for betaling Anonymkode: 49de3...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #24 Skrevet 29. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke frekt. Jeg går ofte i selskap og kun drikker kaffe. Hva du putter i din kropp er ditt valg. Disse to strider jeg mellom. Jeg har lovet meg selv å ikke spise sukker første 30 dagene. Er kommet halvveis. Den første kommentaren er den jeg lever etter nå. Men den andre er den tankegangen jeg er vokst opp med. og selv synes jeg det er «vanskelig» om jeg ikke har noe å tilby gjestene i selskap. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En spiser det som serveres, punktum. Unntak allergi. Normal høflighet!!!!! Ts Anonymkode: f5ef9...39b
Gjest Fallabella Skrevet 29. august 2020 #25 Skrevet 29. august 2020 Du spiser kake i selskap for å være hyggelig mot den som har bedt deg. Spis litt og kutt ned på mengden mat denne dagen, evt dra kuttet utover uka. Kake ødelegger ikke vektnedgangen, det er det for mye kalorier iløpet av en uke som gjør. Ser du det hele over en uke har du større mulighet til å justere.
Nmtt Skrevet 29. august 2020 #26 Skrevet 29. august 2020 Ta en god toppet teskje av en annens kakestykke. Det gjorde jeg sist jeg var på en bursdag og fungerte helt fint 😅 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #27 Skrevet 30. august 2020 Jeg hadde spist kake. Men når det er sagt så er det lov å si nei. Men et lite kakestykke er ikke all verden med kalorier tross alt. Anonymkode: d321f...890 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #28 Skrevet 30. august 2020 Jeg sier neitakk og det er ingen i familien som syns det er frekt. Jeg syns heller det er frekt å bli fornærmet fordi man takker nei til kake. Det spiller ingen trille hvilken grunn man har, men kake syns jeg virkelig det skal være lov til å si neitakk til. Jeg kommer fra en veldig kakeglad familie, et par generasjoner over meg startet til og med et eget bakeri, men allikevel er det ingen som tar på vei om man ikke spiser kake. Jeg har sittet noen minutter med innlegget mitt her nå, og jeg kan ikke skjønne hvorfor noen skal syns det er frekt at andre ikke ønsker å spise noe søtt og klissete med masse sukker ... bare fordi de har laget det. Lag en sukkerfri kake og ta med, så kan du spise uten at noen ser på deg som frekk som ikke spiser noe når alle andre spiser kake. Anonymkode: b1da3...169 5
Gjest Porstarmax Skrevet 30. august 2020 #29 Skrevet 30. august 2020 På 28.8.2020 den 18.55, AnonymBruker skrev: Jeg skeiet ut forrige helg og det ødela for over halve uka etterpå for å prøve å komme på rett vei ned i vekt. Har ikke lyst å gå i pluss etter denne helga. Men er bedt på bursdag med typisk kaker, kaffe og brus. Evnt grillet pølser. Hva ville dere gjort? Anonymkode: f5ef9...39b Hvem klarer å si nei takk til kaker som blir satt under nesa di😂😂
Gjest Porstarmax Skrevet 30. august 2020 #30 Skrevet 30. august 2020 Sakkt det som det var, og Kansje fått noe mere slankene
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #31 Skrevet 30. august 2020 På 28.8.2020 den 21.06, AnonymBruker skrev: Man MÅ ikke spise kake nei men i norge blir man sett rart på om man ikke ønsker å trøkke i seg masse sukker og fint hvetemel. jeg kan fint ta meg ett lite stykke, men å spise 2-3 stk gjør jeg ikke, da føler jeg meg ekkel i kroppen hele dagen etter Anonymkode: fa36c...7f8 Ja, huff her i Norge er vi helt forferdelige..... 🙄 Jeg tar meg alltid et lite stykke, null problem. Har heller aldri opplevd at noen forventer at jeg skal "trøkke i meg hvetemel og sukker" eller ser rart på meg. Mye sitter nok oppi huet på den enleøte selv! Anonymkode: bf461...a29 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #32 Skrevet 30. august 2020 Ettersom jeg ikke spiser egg og melk havner jeg ofte i samme situasjon. Tar gjerne med noe til fellesen som jeg vet at jeg kan (vil) spise, eller så drikker jeg bare kaffe. Sier ikke noe om hvorfor jeg ikke vil spise kaken for det har ingen noe med og jeg orker ikke at noen skal prøve å diskutere med meg. Om de synes det er frekt så er det deres problem. Anonymkode: fd1f2...2ab 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2020 #33 Skrevet 30. august 2020 Forbanna, jævla kaketerror som fins i Norge. Jeg har aldri likt kake (det får meg bare til å føle meg uvel, og dessuten smaker det stort sett bare sukker), så jeg takker som regel nei. De få gangene jeg forsyner meg, tar jeg bare et supertynt stykke og spiser bare et par bittesmå munnfuller. Folkene rundt meg får bare finne seg i det. For jeg driver heller ikke og terroriserer dem ved å tvinge i dem ting som jeg liker. Anonymkode: e806e...693 2
Mæn40 Skrevet 30. august 2020 #34 Skrevet 30. august 2020 Kan ikke skjønne hvorfor det skal være ufint. Spesielt om det har med diett å gjøre. Jeg må holde meg langt unna ihvertfall. Jeg besitter null kontroll når jeg først starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå