AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Hei! Er på utkikk etter noen nye plagg til jobb, og vil gjerne slippe å stryke etter vask. Vil gjerne at de også holder seg fine gjennom arbeidsdagen. Noen som har tips til konkrete bluser/skjorter eller merker som "garantert" er krøllefrie? Er primært interessert i lyse farger, og pris er foreløpig irrelevant. Takk! Anonymkode: 2f91b...de9
powerpuffen Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Det er vanskelig fordi de fleste krøller seg. Du bør lete etter noen som er lette i stoffet og som ligner på «silke». Vet ikke helt hva slikt stoff kalles... har kjøpt alle blusene mine på HM. jeg har for øvrig investert i en tøydamper fra philips. Det er såååå mye lettere enn å dra fram strykebrettet hele tiden! Kjøpte den til 499,-
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Nå veit ikke jeg størrelsen din, men jeg har denne fra ellos; https://www.ellos.no/ellos-plus-collection/bluse-carita/7007916-01 den bruker jeg fint i to dager uten at den krøller seg Anonymkode: 40f4d...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå