Alveenia Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Begge føttene helt nederst mine føler ut som de har en stam strikk på seg når jeg reiser med opp å skal gå. Vondt i korsryggen av og til, men ikke til en plage. En blanding av brennende og kiling følelse i underlivet hjelper å stryke det. Men orker ikke å ta meg nedentil hele tiden. Jeg er 35 uker på vei, aldri opplevd lignende før. (Har 2 barn fra før)
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Kan det være at du har mye vann i kroppen? Anonymkode: 60c74...6d3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 De smertene du har i føttene hadde jeg helt på slutten i graviditeten, og har de jammen meg ennå 5mnd etter fødsel. Kan nesten ikke gå når jeg står opp om morgenen, og det er alltid vondt etter jeg har sittet. Merkelig nok ikke vondt hvis jeg går mye og blir «varm». Aner ikke hva det er, og kommer meg aldri til legen.. Anonymkode: 6190d...08f
Alveenia Skrevet 28. august 2020 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2020 Jeg har ikke mer vann i kroppen enn det som er normalt. Det hjalp å få en varm dusj. Men det nedentil plager meg enda.. det er ikke sopp eller noe «feil» kunne vært et hår som irrterer eller bare stikking men usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå