Gå til innhold

Har utleier vært inne hos oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var vekke i noen timer på ettermiddagen. 

Da vi kom hjem, var det en rar feeling på at noen hadde vært der men slo fra meg tanken raskt. Oppdaget derimot at klokka på microen var forandret på. Det stemte heller ikke med et evt sikringsbrudd.

De er veldig nysgjerrige og glaner inn vinduet på ytterdøra når de tror jeg ikke ser, og snakker veldig mye om oss uten at de vet at vi hører alt... 

Kan de virkelig ha vært inne i leiligheten og trykka på microen? 

Anonymkode: ab11e...eaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det med microen er en rar ting, men min erfaring er at sånne følelser ofte stemmer. Jeg har hatt akkurat den følelsen du beskriver to ganger, og da satte jeg opp kamera og huseier viste seg å være inne hos meg flere ganger i uka på begge steder. Jeg har også hatt følelsen av at noen stirret inn på meg gjennom vinduet en gang, men greide ikje å se noen. Men dagen etter var det spor etter store manneføtter utenfor soveromsvinduet mitt. 

Jeg vilke satt opp kamera, eller i det minste satt teip, sytråd eller lignende i dørsprekken så du kan se om den har vært åpnet. 

Anonymkode: 185fb...1bc

• Liker 10
Skrevet

Sikkert Roy narvestad som er inne og legger rottegift rundt senga di Trude 

Anonymkode: 381da...ad8

• Liker 1
Skrevet

Hadde også en huseier som jeg trodde hadde vært inne. Hadde det på følelsen og oppdaget noe sand på gulvet på badet. Det viste seg å stemme. Han var tidenes idiot som mente det var hans fulle rett og hadde ikke evne til å forstå lovverket. 

Anonymkode: 1fabb...2d6

• Liker 2
Skrevet

Du tror ikke det kan ha skjedd et lokalt strømbrudd som har restartet klokken? Sier ikke at de ikke kan ha vært der, men ser ikke hvorfor de skal ha tuklet med klokken på mikroen av den grunn... 

Anonymkode: 406ab...a34

• Liker 5
Skrevet

Slike følelser stemmer ofte. Det er mulig underbevisstheten din har plukket opp en lukt for eksempel, som du vet ikke hører hjemme i leiligheten. 

Sett opp kamera eller noe lignende.

Anonymkode: ecee3...e10

• Liker 3
Skrevet

Men hvorfor skulle han justert klokken hvis han var inne hos deg?

Anonymkode: d7ff3...78f

• Liker 7
Skrevet

Det er da ingen her som kan vite om utleier har vært inne oss dere.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du tror ikke det kan ha skjedd et lokalt strømbrudd som har restartet klokken? Sier ikke at de ikke kan ha vært der, men ser ikke hvorfor de skal ha tuklet med klokken på mikroen av den grunn... 

Anonymkode: 406ab...a34

Jeg sjekka med tidspunkt det kunne ha skjedd, og det stemte ikke i det hele tatt. Så strømbrudd/sikringsbrudd er utelukket.

Tok de i å se rett inn vinduet på ytterdøra mi to dager før. De skjønner ikke at jeg hører «alt» de sier utenfor husveggen her, så hørte at de sa navnet mitt og snakka om meg. Jeg gikk rett ut for å si hei, men da nærmest løp de inn døra si. Vanligvis vil de si hei og snakke om været. 

Skrevet

Har også kommet fingermerker på en porøs vase som ingen av oss hjemme rører. 

Samtidig snakker de veldig stygt om oss og slenger bemerkninger som ikke er fine og mistenkte oss for å ha åpnet en grind. Noe vi ikke har vært i nærheten av, mens den ene sa: herreguuud, se her, den er helt åpen! Så kommer den andre og sier: såpass! Der de insinuerer at det er oss som har åpnet den men vi har ikke vært i nærheten. Dagen etter var nøklene mine utenfor og jeg legger de alltid inne. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sjekka med tidspunkt det kunne ha skjedd, og det stemte ikke i det hele tatt. Så strømbrudd/sikringsbrudd er utelukket.

Tok de i å se rett inn vinduet på ytterdøra mi to dager før. De skjønner ikke at jeg hører «alt» de sier utenfor husveggen her, så hørte at de sa navnet mitt og snakka om meg. Jeg gikk rett ut for å si hei, men da nærmest løp de inn døra si. Vanligvis vil de si hei og snakke om været. 

Er de lett tilbakestående?

Anonymkode: 3af32...de2

Skrevet

Ekkelt. Sett opp kamera. 

Anonymkode: b66af...5d6

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de lett tilbakestående?

Anonymkode: 3af32...de2

Det vites ikke. 

Skrevet
2 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Det er da ingen her som kan vite om utleier har vært inne oss dere.

jo. ørliten sjans kanskje, men det kan hende at utleieren selv er også en aktiv KGf-medlem! 

Skrevet

Da kan den av de isåfall ta det til seg og forandre holdninger... 

Skrevet

Så ekkelt.. Jeg ville gjort som noen over her sa; sett opp kamera eller gjør noe for å se om huseier faktisk låser seg inn hos deg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...