AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Etter du begynte å henge på KG, har du fått vite hvordan du egentlig er? Jeg har fått lære masse om meg selv som jeg ikke var klar over 🤣. 1- som 17 åring var jeg naiv, umoden og ble utnyttet av en gammel gris da jeg ble sammen med min mann som er ti år eldre enn meg, fordi det er sånn alle 17 åringer er (dette er en beskrivelse jeg overhode ikke kjenner meg igjen i, verken meg selv eller mine barn når de var på den alderen). 2- Jeg har ødelagt livet mitt fordi jeg fikk barn tidlig i tyveåra, og er «white trash» av samme grunn. (at jeg har høyere utdanning og en god stilling i det offentlige, og ellers er fornøyd med mine valg er uvesentlig) 3- jeg er lat, dum og har bedrevet omsorgssvikt fordi jeg ikke har ammet mine barn. (at jeg overhode ikke hadde melkeproduksjon, og at barna hadde sultet om de ikke hadde fått tillegg er visstnok bare tull, jeg hadde bare ikke prøvd hard nok. At jeg ble beordret over på mme av alt av helsepersonell var fordi de var utdaterte. Flere som har fått vite nye ting om seg selv her inne 😂? Anonymkode: a70c0...e70 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Vet jo ikke hvor mye som er samt da man ikke vet hensikten til de her inne. -men jeg er narsissist, og har Borderline. - jeg bør gå for uføretrygd - jeg sikter for høyt (ingen her vet hvem jeg er så jeg skjønner ikke hvordan de kan vite det) - jeg har spiseforstyrrelser hvis man ser på bmi Anonymkode: 05df9...563 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Jeg er en nedlatende besserwisser, synsk, men også "uviten", og helt sikkert feit også. Anonymkode: 24ba1...62a 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Hmm....jeg er enda mere tålmodig enn jeg allerede visste at jeg var fra før av. Det er jo en bra ting å hoppdage. 3
Hr. Aktiv Skrevet 15. september 2020 #5 Skrevet 15. september 2020 At jeg er visst en av mange menn som hater kvinner. Det har hobbypsykologene under ab her inne fortalt. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #6 Skrevet 15. september 2020 På 28.8.2020 den 18.04, AnonymBruker skrev: Etter du begynte å henge på KG, har du fått vite hvordan du egentlig er? Jeg har fått lære masse om meg selv som jeg ikke var klar over 🤣. 1- som 17 åring var jeg naiv, umoden og ble utnyttet av en gammel gris da jeg ble sammen med min mann som er ti år eldre enn meg, fordi det er sånn alle 17 åringer er (dette er en beskrivelse jeg overhode ikke kjenner meg igjen i, verken meg selv eller mine barn når de var på den alderen). 2- Jeg har ødelagt livet mitt fordi jeg fikk barn tidlig i tyveåra, og er «white trash» av samme grunn. (at jeg har høyere utdanning og en god stilling i det offentlige, og ellers er fornøyd med mine valg er uvesentlig) 3- jeg er lat, dum og har bedrevet omsorgssvikt fordi jeg ikke har ammet mine barn. (at jeg overhode ikke hadde melkeproduksjon, og at barna hadde sultet om de ikke hadde fått tillegg er visstnok bare tull, jeg hadde bare ikke prøvd hard nok. At jeg ble beordret over på mme av alt av helsepersonell var fordi de var utdaterte. Flere som har fått vite nye ting om seg selv her inne 😂? Anonymkode: a70c0...e70 Slenger meg på den. Men det siste punktet kan jeg endre da jeg åpenbart er pedofil som ammet mitt barn lenge for min egen nytelse 😂 Anonymkode: df507...0a4 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #7 Skrevet 15. september 2020 At jeg er en forferdelig mor fordi jeg har behov for en barnehage som åpner kl 7 for å rekke jobben min som sykepleier 🤣 Anonymkode: b2b59...0eb 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #8 Skrevet 15. september 2020 At jeg ikke kan lukeparkere fordi jeg er kvinne. Anonymkode: af60f...0a5 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #9 Skrevet 15. september 2020 - Jeg er egoistisk, dum og barnehater fordi jeg ikke vil ha egne barn. - Jeg bryr meg ikke om mannen min fordi det ikke plager meg at han titter diskret på andre damer, liker et bilde, eller fler, på sosiale medier eller nevner at en random dame er hot🤣 - Jeg søppel fordi jeg har hatt mer enn 3 sexpartnere. Good to know🤭 Anonymkode: a2b41...d40 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #10 Skrevet 15. september 2020 Jeg har åpenbart kjørt sterkt egoløp og kuk-karusell fram til nå, og det er derfor jeg nå er barnløs i slutten av 30-årene. Eventuelt nekter jeg menn sex og er generelt vanskelig å være nær, og det må være derfor menn ikke orker meg. Anonymkode: 50ebb...726 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #11 Skrevet 15. september 2020 1. At jeg er en elskerinne fordi jeg har fast sex med en singel kompis. Elskerinne?! Synes at det ordet var litt utdatert jeg 2. Jeg kler meg visstnok som en kjerring i en alder av 22 fordi jeg går med skinny jeans med gensere og bluser som er litt tucket i livet av buksen Anonymkode: cc2ce...a0c 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #12 Skrevet 15. september 2020 At jeg er lat og udugelig fordi jeg er barnehagelærer. Anonymkode: b8a5d...800 4
Gjest Tamsi Skrevet 15. september 2020 #13 Skrevet 15. september 2020 Jeg bytter sengetøy for sjelden og veier for mye Og jeg påminnes hver dag her inne hvor utrolig heldig jeg er med kjæresten min.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #14 Skrevet 15. september 2020 At det viktigste for meg i et forhold er mannens penisstørrelse og høyde. Alt annet er uvesentlig. Anonymkode: 0d3e4...9cf 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #15 Skrevet 15. september 2020 Jeg er visst ikke "normal" siden jeg gjerne har sex hver dag, suger kjæresten ofte og aldri har innført sexnekt. Anonymkode: 6f16b...283 2
Hannah80 Skrevet 15. september 2020 #16 Skrevet 15. september 2020 Jeg er egentlig mann, men utgir meg for å være kvinne her inne. Det er pga måten jeg skriver og ordlegger meg på. 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #17 Skrevet 15. september 2020 At jeg er en dårlig mor fordi jeg ser at et av barna har noen dårlige personlighetstrekk. Jeg har «stemplet» henne på forhånd, og dessuten er det sikkert jeg som mor, og ingen andre, som har gjort henne til den hun er. Arv er ubetydelig, alt som skjer med et barn i livet er mors «feil». Anonymkode: 00e38...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #18 Skrevet 15. september 2020 Hvor skal jeg starte 😂 Jeg er nok White trash jeg og som fikk barn i ung alder. Jeg var alenemor så jeg var ute etter alle pengene det var mulig å karre seg til fra nav, i tillegg til at ingen mann ville ha meg som hadde et barn fra tidligere forhold. (Jeg mottok ikke noe annet enn dobbel barnetrygd og fikk det helt til jeg fikk ny mann og giftet meg). Jeg er heller ikke glad i jobben min som barneveileder fordi jeg ikke gidder å jobbe 30 minutter gratis overtid fordi andre foreldre ikke kan hente barna sine til riktig tid i barnehagen. (Mitt eget barn er det ikke så nøye med 🙄). Dette er bare for å nevne noe. Anonymkode: e0bac...1f6 3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #19 Skrevet 15. september 2020 At jeg er godt over snittet intelligent, og den generelle bruker på kg er under snittet er vel det jeg sitter igjen med når jeg leser innleggene her inne Anonymkode: 0166f...d68 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå