Gå til innhold

Flytte fra Tr heim til Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å flytte fra Tr heim til Oslo. Går på AAP (arbeidsavklaringspenger fra nav). Bor hos foreldre og har ingen kostnader utenom mobil, mat og klær nå. Hva slags priser er det for å leie hybel i Oslo, eventuelt bare et rom? Erfaringer med å flytte til Oslo? Jeg er 23 år og selvfølgelig redd for at det blir for mye å ta innover seg. Oslo er jo stort med masse forskjellig folk og man vet jo aldri hva som kan skje. Så fint med erfaringer fra andre 😊 Og er det lett å få jobb der? Har slitt psykisk og har derfor ikke greid å stå i jobb over lengre tid tidligere, men vil jo prøve igjen på sikt. Kanskje man har godt av å komme seg litt bort også.

Anonymkode: 6ba80...ba2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dyrt å bo i Oslo, spesielt om du skal bo midt i smørøyet. En hybel koster raskt 10.000 minst, og et rom, 7000 og oppover, kanskje litt mindre om du er heldig. Du bør prøve å se etter leiemuligheter i områder utenfor sentrum. Det er uansett raskt å komme seg inn til sentrum med kollektivtransport. 

Jeg har inntrykket av at det er vanskelig å få seg jobb. Men ikke umulig! 

Jeg trives godt i Oslo! Har bodd der siden jeg flyttet fra mine foreldre da jeg skulle studere 😊

Lykke til! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...