Gå til innhold

Konkrete forslag til ammevennlig kjole?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal ha dåp snart og skal i konfirmasjon osv og trenger i den anledning en ny kjole som er enkel å amme i. Prøver å se på nettbutikkene, men søker jeg på ammekjole e.l. kommer det kun opp gravidklær. Fant noen på ammebutikken, men de kostet rundt 1000kr og oppover, noe jeg syns er for mye for et plagg som kun blir brukt en kort periode. Kan egentlig ikke tenke meg å bruke mer enn rundt 5-600kr. Noen som har linker til konkrete kjoler? Jeg er str M, muligens heller mot L nå. 

Anonymkode: 017fc...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut mamalicious og Boob (https://www.boobdesign.com/shop/i-am-looking-for/dresses-maternity-nursing) (selges også på Zalando, Ellos og Boozt, stadig vekk på salg). Jeg har mange kjoler fra Boob, og noen av dem kan man fint bruke både til hverdags og til finere anledninger med litt pent smykker og tilbehør. De er også svært behagelige på.

Da jeg var i bryllup, kjøpte jeg ammekjole på Asos. Fin å se på og ikke så dyr selv med moms og toll. Riktignok polyester, men det går fint de få gangene den brukes.

Anonymkode: c508e...2e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en kjole fra Ilse Jacobsen med dyp utringning, og strech, som jeg kjøpte da jeg ammet. Beste er at det ikke er en "ammekjole", bare en kjole det går an å amme i. Bruker den fortsatt, selv om det er flere år siden amming 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer du ofte? Jeg brukte bare en vanlig kjole i dåpen, og tok av meg hele kjolen da jeg ammet. Satt på soverommet, da, selvsagt 😂

Anonymkode: ed35c...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Ammer du ofte? Jeg brukte bare en vanlig kjole i dåpen, og tok av meg hele kjolen da jeg ammet. Satt på soverommet, da, selvsagt 😂

Anonymkode: ed35c...60a

Foreløpig vil han ha mat hver time omtrent. Kanskje annen hver. Så blir tungvint å kle av seg alt. I tillegg skal vi ha dåpen i et lokale(ikke hjemme) så da blir det vanskeligere å gå unna også. 

Anonymkode: 017fc...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...