Gå til innhold

Hvis en 16 åring gutt tar initiativ til sex med deg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en 16 årig gutt tar initiativ til sex med deg, synes du da det er greit å kjøre på hvis kvinnen er over 30 år?

(Inspirert av tråden som gjelder jente på samme spørsmål, så starter jeg en for samme tema når jenta er byttet ut med gutt.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke.

• Liker 13
Skrevet

Jeg er over 30 (til og med over 35 nå), og en 20-åring tok intiativ.

16-år er aaaaaltfor ungt!

Anonymkode: 5773d...0e8

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei. 

Dette er ikke en kjønnsdebatt, men en debatt om eldre som utnytter unge for sex. Ugreit uansett. (!!!).

Endret av Uatskillelig
  • Liker 8
Skrevet

Men er det greit at 'noen' over 30 har gått for det?

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Nei. 

Dette er ikke en kjønnsdebatt, men en debatt om eldre som utnytter unge for sex. Ugreit uansett. (!!!).

Nei, tråden er ikke, akkurat som den andre, ingen utnytting - forutsetningen er at 16 åringen velger dette selv. Så sterke reaksjoner i andre tråd og spekulerer om det blir likt her - for jenter og gutter modnes forskjellig

Endret av keso
,
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, keso skrev:

Nei, tråden er ikke, akkurat som den andre, ingen utnytting - forutsetningen er at 16 åringen velger dette selv. Så sterke reaksjoner i andre tråd og spekulerer om det blir likt her - for jenter og gutter modnes forskjellig

Jeg synes det er særdeles ugreit.

Synes du det er mer greit om det er en jente på 16 i og med at du startet tråden? 

Anonymkode: 39e6f...d9c

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, keso skrev:

Selvsagt er det utnytting selv om ungdommen vil selv. Ungdom som søker til mye eldre mangler kanskje en mors- eller farsfigur i livet, og søker omsorg og trøst. En voksen vil alltid ha overtaket og det blir en ujevn maktubalanse.

• Liker 8
Skrevet

Aldri I verden. En 16 åring er et barn i mine øyne. 

Skrevet

Nope, det er rett og slett ekkelt. En 16 åring er et barn å regne og har ingenting med å ha sex med en voksen person over 25 år, egentlig over 20 år også.

Anonymkode: 2423e...4ce

• Liker 4
Skrevet

Overhodet ikke. Hadde svimeslått kvinnemenneske hvis hun hadde rørt barnet mitt.

16 åringer for utforske med jevnaldrende ikke gamle griser/kjerringer. 

Kjønn har ingenting å si, voksne mennesker har ingenting med å prøve seg på barn, ekkelt er det. Er noe alvorlig galt med voksne mennesker som vil rote seg opp i barn.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Saph skrev (På 28.8.2020 den 16.43):

Aldri I verden. En 16 åring er et barn i mine øyne. 

Nettopp.

Hold dere unna de som er mye yngre enn dere. Dere kan gjøre mer skade enn godt. 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 4
Skrevet

Nei. Ikke bare er det uetisk, men det er også utrolig bekymringsverdig at en godt voksen person er tiltrukket til en liten tenåring. Hadde det bodd en slik person i mitt nabolag hadde jeg advart alle i nærområdet. 

• Liker 2
Skrevet

Nei. For det første blir det feil siden jeg er gammel nok til å være faren, for det andre er jeg streit. 

Anonymkode: 95b66...d30

Skrevet

Kudos for at du lager tråd om gutter også.

Svaret er at jeg ville avvist, da han er et barn. Tror nok heller ikke en 16-årig gutt er så veldig seksuelt interessant for en voksen kvinne. Det sagt, så er det muligens nettopp derfor at det ikke blir tatt opp som problem i like stor grad. Hadde dissende siklende voksne kvinner kastet seg over tenåringsgutter med slibrigheter og tafsing så tror jeg for det første at de ville følt det ekkelt etter kort tid, og for det andre at menn ville hatt litt større forståelse av kvinners syn på dette.

Kjenner også til at unge gutter opplever pågående voksne og eldre innen homomiljøet. Så homofile menn kjenner gjerne til dette. 

Anonymkode: d3c21...75a

• Liker 2
Skrevet

Etter jeg hadde vært ferdig med å le ville jeg kjent meg litt uvel..

• Liker 1
Skrevet

De fleste kvinner ville nok reagert med bekymring tror jeg og kontaktet guttens foreldre el.

Anonymkode: 8b652...dda

• Liker 2
Skrevet
28 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Nei. 

Hvor lavt i alder kan du gå?

Anonymkode: c655c...a13

Skrevet

Det blir en meningsløs sammenligning med den andre tråden. Kvinner synes ikke unge gutter og menn er tiltrekkende, de liker et eldre utseende

Anonymkode: 63da9...862

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det blir en meningsløs sammenligning med den andre tråden. Kvinner synes ikke unge gutter og menn er tiltrekkende, de liker et eldre utseende

Anonymkode: 63da9...862

Massevis av unge menn som er dritfine! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...