AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Trenger hjelp veldig fort!! Skulle flytte et møbel med ganske knæsj farge, men det var veldig tungt så jeg klarte ikke løfte det. Måtte derfor dytte det på plass der jeg skulle ha det. I ettertid ser jeg at det har etterlatt seg masse merker i denne fargen på gulvet!!! Jeg aner ikke hva slags gulv det er, er ikke parkett eller laminat i hvertfall, men det er mørkt tre. Mannen min kommer hjem om et kvarter, og han kommer til å klikke på meg. Jeg har selvfølgelig prøvd å vaske det vekk med våt klut og såpe, men alt går ikke bort. Er det noen som har noe peilig på hva jeg kan gjøre for å få bort disse merkene??? Anonymkode: 19ce3...a8c
Djungelvrål Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Prøv med litt hvit/gul jif på en fuktig microfiberklut, gni forsiktig. 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 41 minutter siden, Apocalypte skrev: Prøv med litt hvit/gul jif på en fuktig microfiberklut, gni forsiktig. Det hjalp ikke😫 Anonymkode: 19ce3...a8c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Sånn svamp fra Europris som heter "Magisk svamp". Tar helt utrolig mye av merker og annet skit. Anonymkode: e7c75...6a0 1
Djungelvrål Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 Da ville jeg forsøkt med neglelakkfjerner, litt på en q-tip og gnidd forsiktig, evnt whitesprit. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 2 minutter siden, Apocalypte skrev: Da ville jeg forsøkt med neglelakkfjerner, litt på en q-tip og gnidd forsiktig, evnt whitesprit. Nei, bare nei! Anonymkode: 1229a...6ec 6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 Hvis jeg var redd for mannen min ville jeg brukt mye mer tid på å komme meg ut av forholdet, enn å fjerne merker i gulvet. Jeg har fått til dumme ting. Han kan mer enn meg om slikt. Så min løsning hadde bare vært at han fikk fikse det før jeg gjør vondt verre. (og selv jeg vet at neglelakkfjerner er en katastrofe på så godt som alle overflater) Anonymkode: eae09...116 15
Djungelvrål Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis jeg var redd for mannen min ville jeg brukt mye mer tid på å komme meg ut av forholdet, enn å fjerne merker i gulvet. Jeg har fått til dumme ting. Han kan mer enn meg om slikt. Så min løsning hadde bare vært at han fikk fikse det før jeg gjør vondt verre. (og selv jeg vet at neglelakkfjerner er en katastrofe på så godt som alle overflater) Anonymkode: eae09...116 Jeg har laminat og tror definitivt at det hadde tålt neglelakkfjerner, det er jo plastbelagt og plast tåler det. Parkett også, ser bare for meg at lakken blir litt blassere der man har gnidd. Heller det en store merker etter knæsj farge på gulvet.
Gjest Lasox Skrevet 28. august 2020 #9 Skrevet 28. august 2020 Som det har blitt nevnt dersom du er så redd for mannen din skal bli ordentlig sinna for noe så lite som et lite uhell da bør du komme deg vekk fra forholdet.
bundaberg Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 Klikke? Jeg hadde det tatt det med et smil. 2
-jk- Skrevet 28. august 2020 #11 Skrevet 28. august 2020 2 timer siden, Apocalypte skrev: Jeg har laminat og tror definitivt at det hadde tålt neglelakkfjerner, det er jo plastbelagt og plast tåler det. Parkett også, ser bare for meg at lakken blir litt blassere der man har gnidd. Heller det en store merker etter knæsj farge på gulvet. Det meste av plast tåler ikke neglelakkfjerner (som i bunn og grunn er aceton). Prøv å smøre litt på coveret til en CD-plate så ser du at det blir helt matt. Jeg ville prøvd viskelær. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #12 Skrevet 28. august 2020 Hvordan gikk det? Nå er dette ikke noe som hjelper akkurat nå, men de selger sånn. wood fix greier hvor man smelter av en liten bit i ca samme farge som treet man har hull i. Så ser man det ikke så tydelig, de skal gå på gulv og vegger og alt. Husker ikke helt hva det heter men kanskje noen andre gjør? eventuelt hør med jernvaren Anonymkode: 5a7cc...3ea
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #13 Skrevet 28. august 2020 Det er bare et gulv, en bruksting, ikke verdens undergang Anonymkode: 5d0fa...ea2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå