Gå til innhold

Tørrhostet i 3 dager!

Fremhevede innlegg

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle likt å vite hva som får deg til å tro at det gjelder voksne som skal på arbeid. Det står barn og skole/barnehage i nesten hver setning, og voksne og arbeidsplass aldri blir nevnt.

Anonymkode: 20063...689

Jeg skrev også at jeg hadde fått opplyst av både lege og testsenter på sykehus at man kan tilbake til jobb med hoste som restsymptom (ved negativ test)
Så det er ingenting som får meg til å tro det, det står i samme innlegg som du har sitert meg fra. 
Jeg hoster ihvertfall i 3 uker etter forkjølelse , jeg er tilbake på jobb, var ikke snakk om sykemelding i det hele tatt da jeg snakket med legen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man er barnehagebarn og «jobb» er å gå i barnehagen, så gjelder det du sier. Linken du postet omtaler bare barnehagebarn. Voksne skal være helt symptomfri. 

Anonymkode: 3bdb2...1c4

Jeg skrev itillegg til bilde jeg la ved. 
Har enda ikke hørt om noen som er borte fra jobb i ukesvis med hoste etter at alle andre symptomer er borte og testen er negativ, og det er MYE forkjølelse nå. 

Skrevet
12 minutter siden, Nnilm said:

Jeg skrev også at jeg hadde fått opplyst av både lege og testsenter på sykehus at man kan tilbake til jobb med hoste som restsymptom (ved negativ test)
Så det er ingenting som får meg til å tro det, det står i samme innlegg som du har sitert meg fra. 
Jeg hoster ihvertfall i 3 uker etter forkjølelse , jeg er tilbake på jobb, var ikke snakk om sykemelding i det hele tatt da jeg snakket med legen.

Jeg ser at FHI i går forandret det til samme regler som skoler og barnehager har hatt i et par måneder, så det var jo flaks for deg, men fram til da stod det at man måtte være symptomfri. Siden du brukte gjelder bare for skoler og barnehager.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at FHI i går forandret det til samme regler som skoler og barnehager har hatt i et par måneder, så det var jo flaks for deg, men fram til da stod det at man måtte være symptomfri. Siden du brukte gjelder bare for skoler og barnehager.

Superflaks 😂😂

Skrevet
På 28.8.2020 den 15.48, AnonymBruker skrev:

det der hørtes slett ikke bra ut, ring legevakten.

Anonymkode: a2804...556

!! Ts her. Jeg hoster ikke dag. Det var de tre dagene der. Utrolig lettelse av å ikke hoste idag kjenner jeg. Røyker ikke, så for meg er det uvant med hoste. De dagene jeg hadde kilig i halsen har jeg ikke jobbet. Livredd for å smitte andre ❤

Anonymkode: d4d41...47a

• Opprett ny...