Gå til innhold

JA så er jeg vel en gammel gris..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bryter sammen og tilstår, jeg er en gammel gris (ihvertfall i manges øyne her inne)

Jeg er 50 her en dag dukket en kvinnelig kollega av meg opp på jobben i skjørt (hun er 30), som var kort men ikke så kort at det ikke overlot mye til fantasien.
Hun er en meget hyggelig jente, og vi satt og pratet sammen, når hun satt gled naturlig nok skjørtet hennes litt lenger oppover låret, men ikke så langt at det avslørte noe mer enn mer av huden på låret. Likevel jeg tok meg selv i flere ganger å la blikket gli over hennes solbrune ben og opp til skjørtekanten. Hun oppdaget vel ganske sikkert dette (slik de fleste kvinner gjør) men hun sa ikke noe, og gjorde ingen tegn til at hun synes situasjonen var ubehagelig. ikke gjorde hun forsøk på å dra skjørtet lenger ned på bena heller..

Så hvorfor kikket jeg?
Jeg har ikke noe ønske eller hemmelig drøm om å ha sex med henne, men jeg innrømmer hun er vakker og har nydelige ben, og at jeg følte meg litt hjelpeløs der jeg flere ganger bare måtte kikke på bena hennes. Jeg kikket men "siklet" ikke 🙂 Jeg konsentrerte meg virkelig om å møte blikket hennes når vi snakket sammen, men straks hun vendte blikket bort og kikket på pc skjerme, kunne jeg ikke la være å la blikket finne bena hennes igjen. Men som sagt ikke ba hun meg "dra til meg øya" og ikke gikk hun unna eller forsøkte å skjule sine bare ben.

Derfor jeg tilstår jeg er en gammel gris, jeg liker å se på det som er vakkert, men jeg gjør det ikke om jeg merker hun føler det ubehagelig.
Ganske sikker på at hun må ha merket blikket mitt, det var ingenting å se som ikke er veldig uskyldig, kunne bare se henne vakre lår forsvinne innunder skjørtekanten. Hører med til historien at hun også de neste dagen dukket opp på jobb i like korte skjørt, så hun har ihvertfall ikke endret klesstil på grunn av mine "grisete" blikk..

Så , jeg ønsker jo ikke fremstå som en gammel gris, som kikker på ungjentene, men jeg har jo også vært ung, og selv om jeg blir eldre, liker jeg å se på det som er vakkert.

Anonymkode: 30ea1...43d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Ditto. Selv om arbeidsplassen er off limits for sjekking, har jeg øyne i hodet.

Heldigvis har jeg informanter som forteller at mange kvinner gjør det samme.

Skrevet

Det er gjør vel ikke noe! Det er ikke diskret titting som gjør deg til en gammel gris! ;) Hvis du hadde fulgt opp med sexvitser og ikke holdt deg utenfor intimsonen, DA er du en gammel gris!

• Liker 20
Skrevet

Du er ikke en gammel gris selv om du liker å hvile øynene på noe pent. Du kommer forhåpentligvis til å sette pris på vakre ting resten av livet, det er ingen aldersgrense for det.

Jeg synes du høres anstendig ut, fortsett med det.

• Liker 7
Skrevet

Dette er helt naturlig. 

Anonymkode: 67b91...bd5

• Liker 3
Skrevet

Er vel ikke noe galt i å være gammel gris? Er bare noe gamle kjerringer som ikke får disse blikka lenger strør om seg. Ungjentene på min jobb fniser bare når jeg flørter med dem selv om de er 20 år yngre. De liker det. Gamlesnerpene dereimot, de får mene hv a de vil

Anonymkode: 5ab53...39c

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er vel ikke noe galt i å være gammel gris? Er bare noe gamle kjerringer som ikke får disse blikka lenger strør om seg. Ungjentene på min jobb fniser bare når jeg flørter med dem selv om de er 20 år yngre. De liker det. Gamlesnerpene dereimot, de får mene hv a de vil

:Gjesp:

Anonymkode: 8ecef...b3b

• Liker 13
Skrevet
25 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Det er gjør vel ikke noe! Det er ikke diskret titting som gjør deg til en gammel gris! ;) Hvis du hadde fulgt opp med sexvitser og ikke holdt deg utenfor intimsonen, DA er du en gammel gris!

21 minutter siden, Garderobemannfrue skrev:

Du er ikke en gammel gris selv om du liker å hvile øynene på noe pent. Du kommer forhåpentligvis til å sette pris på vakre ting resten av livet, det er ingen aldersgrense for det.

Jeg synes du høres anstendig ut, fortsett med det.

Godt å høre, føler av og til på at jeg bør trekke til meg blikket,
men nei går aldri over til å invadere intimsonen, eller dra igang sexvitser... 

OG selv om jeg kaster et blikk, så som sagt, har ingen ønsker, håp eller drømmer om at det skal bli noe mer, jeg bare nyter et vakkert syn.

Anonymkode: 30ea1...43d

• Liker 3
Skrevet

Nei nei nei, her det HUN som er en gammel gris!

Det er da åpenbart!

Anonymkode: 1d4c2...c34

Skrevet

Jeg liker når godt voksne menn ser på meg, og ser etter meg når jeg går forbi. Spesielt hvis de går med kone, jeg får et kick av det. 

Anonymkode: 50186...264

• Liker 2
Skrevet

«Se, men ikke røre» er greit. Hadde ikke hatt problemer med at min mann hadde gjort noe lignende «mot» en kvinnelig kollega eller at en mannlig kollega gjør det samme med meg. 

Komplimenter bør holdes nøytrale. «Du var fin i dag» heller enn «Du tar deg godt ut i den kjolen». 

Anonymkode: 5dda2...a11

• Liker 1
Skrevet

Helt innafor😬 Kanskje hun har lyst på oppmerksomhet?

Anonymkode: 9f9bd...429

Skrevet

Dette her er ikke å være en gammel gris, du var ikke på noen måte ufin eller nærgående, og en kvinne på 30 er voksen. 

• Liker 7
Skrevet

Enda en grunn til å ikke gå i skjørt

Anonymkode: ef842...ebf

• Liker 3
Skrevet

Det merkes jo veldig fort om noen er mottakelig for flørt da, det avsløres jo på praten, kroppspråk, øyekontakten, tale og i tekst... Det skal nok mere enn et kort skjørt til for at jeg begynner å flørte ja, man må jo se ann om de er mottakelig for flørt først. Vet jeg at hun har type, får hun heller ikke oppmerksomhet fra meg. Flørter man da kan man fort bli oppfattet som gammelgris både av henne og kolleger... Kvinner kan selvfølgelig være svært hyggelige uten at det bør oppfattes som flørt, tror nok det er mange menn som bommer akkurat der..

Synes du TS tok det veldig fint... han vår herre har bare skapt oss slik, men han har også skapt oss for at vi skal være hyggelig og ha respekt for kvinnene

• Liker 2
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo. Jeg er 25 og hadde ledd av deg, ikke med deg. Fordi det er ekkelt og jeg liker ikke det

Anonymkode: c5382...3e7

• Liker 10
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker når godt voksne menn ser på meg, og ser etter meg når jeg går forbi. Spesielt hvis de går med kone, jeg får et kick av det. 

Anonymkode: 50186...264

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Anonymkode: c5382...3e7

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er helt naturlig. 

Anonymkode: 67b91...bd5

Om man skal gå ut fra hva som er naturlig innen sex, ligger vi tynt an.

Anonymkode: 61efc...217

• Liker 1
Skrevet

Du er nok det. Det er ikke så kjekt med blikk fra 20 år eldre menn i noen alder..selv en 60-år gammel kvinne hadde nok ikke sått så altfor stor pris på blikk fra 80-åringer.

Anonymkode: 9173a...7d0

• Liker 1
Skrevet

Å nyte det vakre er ikke ekkelt 🌸

Anonymkode: 44d0e...036

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...