Gå til innhold

Tør ikke si hei til gutt på treningssenteret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Anocopy skrev:

?????? Tinder og "byen" er lagd spesifikt med intensjonen at folk skal finne folk. Det er ikke treningssenteret. Treningssenteret er ment for å få gains og at vi menn skal se på andre menn. Ikke forstyrr det. 

Så du påstår at menn på treningssenter benytter treningen for å stirre på andre menns rumper?

Anonymkode: fc012...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mens han står midt i en klynge av kompisene sine? Hvis han ikke har baller nok til å engang si hei til meg, så kan han ikke forvente at jeg går rett inn i guttegjengen og gjør en move. 

Blir så obvious for alle de andre.

Hvilken status du hadde fått. Kameratene hadde dødd garantert. Han du liker hadde blitt så fyrt oppunder at de hadde nok bært han om så til stedet der dere skal treffes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i å legg deg etter menn. 
Dritharry å prøve å sjekke opp noen på treningssenter.

Anonymkode: 829e8...34e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvilken status du hadde fått. Kameratene hadde dødd garantert. Han du liker hadde blitt så fyrt oppunder at de hadde nok bært han om så til stedet der dere skal treffes. 

Jeg ser det for meg 😂😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Dette skjer bare på film, men det hadde vært helt rått om hu hadde turt. 

Anonymkode: beadf...fc8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke turt å gått bort når han står med gjengen sin. Hadde fulgt med om han noen gang var alene, og da slått til. 

Anonymkode: 2a0ea...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke turt å gått bort når han står med gjengen sin. Hadde fulgt med om han noen gang var alene, og da slått til. 

Anonymkode: 2a0ea...a97

Han var alene idag, og da utvekslet vi noen lure smil 😂 men synes det går litt tregt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt merkelig at noen på kg skal definere hvor det er lov å treffe folk og ikke. Folk møtes overalt, sånn er det bare. Det er jo også relativt stor forskjell på å gradvis smile til hverandre enn å gå rett bort til 10 ulike mennesker i året og invitere på date. 

Ts. Bare fortsett å smile eller prøv med et lite hei. Sånne ting kan ta tid. Venninna mi og kjæresten hennes smilte til hverandre i nesten ett år mens han satt og leste på et fast sted på universitetet før han til slutt vinket henne bort til deg. 

Anonymkode: ad950...f1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

smil! Når du sier det er sånn at dere ser over til hverandre smil om øynene deres møtes, det er ikke flørting sånn egentlig, du kjenner igjen fyren. Da blir det lettere for han å vite at om han prøver på noe er det ikke så skummelt for han heller, kanskje han tar neste initiativ? Om kompisene hans hilser tror jeg kanskje han kan ha pratet om deg til dem, det er jo et godt tegn, sånn jeg tolker det.

Så ett lite smil neste gang! 😉 Så begynner ting å løsne.

Anonymkode: 3cb24...e83

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, forholdet er ikkje liv laga om ikkje ein av dykk klarar å seie "Hei", altså. Om kompisen til vanleg helsar på deg, så kan vel du helse på dei først neste gong? Og sjå på han du vil ha kontakt med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Holder det å smile eller må en av oss si hei? Blir litt gal av at ingenting skjer bortsett fra masse blikkontakt og smil! Må jeg holde ut litt til? Har hørt det er bra å la gutten ta initiativ, men tror det kan ta tiiiiiiid. 😂

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2020 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Holder det å smile eller må en av oss si hei? Blir litt gal av at ingenting skjer bortsett fra masse blikkontakt og smil! Må jeg holde ut litt til? Har hørt det er bra å la gutten ta initiativ, men tror det kan ta tiiiiiiid. 😂

TS

Drit i å prate med han. Du må bare få han til å bli vill gærn etter deg så vil han være tvunget til å kontakte deg. Kle på deg din beste tights som fremhever rumpa di ekstra. Bruk også en topp som fremhever puppene dine. Gjerne med litt kløft og brystvorte. 
Gjør du dette vil han bli så vill kåt etter deg at han må ta kontakt uansett hvor sjenert han er. 

Anonymkode: 9fb6b...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.8.2020 den 14.34, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke at treningssenter er rett sted å lete etter dates. Last ned happn og se om du får match. Man lar folk som trener være i fred. 

Anonymkode: a1d2e...1d4

Om du vil være i fred når du trener så er det greit, men jeg synes det er en uting å snakke på vegne av andre. I fjor var hverdagen min ganske okkupert av trening. Jeg var med venner på fritiden, men jeg dro ikke mye på byen eller andre arenaer hvor det gjerne er naturlig å starte nye bekjentskap, selv om jeg veldig gjerne var åpen til å møte nye folk. På grunn av dette valgte jeg å være åpen i kroppsspråket på treningssenteret, og jeg kan garantere deg at du merker relativt fort hvem som er åpen for å slå av en prat, og hvem som bare vil trene i fred. Venner og eventuelle kjærester kan man møte overalt, man må ikke oppsøke arenaer som er spesifikt ment til dette. Det er utrolig vanlig i f.eks fitness-miljøet å bruke treningssenteret både for trening, og for sosialisering. Ingenting galt med det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...