AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Hva vil dere si er forskjellen på jenter fra øst europa og jenter som er norske? Dere som kanskje selv er fra øst europa har dere noen formening om det? Eller dere som har vært sammen med både og? Eller dere som faktisk fortrekker det ene ovenfor det andre, isåfall hvorfor det? Er det noe som er mer eller mindre tiltrekkende? Denne tråden er ikke ment som noe negativt, bare lurer generelt. Men skjønner jo at noen kan føle seg krenket, ikke meningen Anonymkode: b0d3c...7a1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Har jobbet mye i utlandet sammen med øst europeiske, og delt kollektiv med dem. Det er litt forskjell ettersom hvilket land de er fra. Russiske kvinner kan ha en veldig dårlig ryddekultur. Driter i andre, tar andre sin mat, vasker ikke etter seg og bråker om natta. Snakker høyt i telefonen og de kan sitte sammen og snakke høyt til langt på natt ogndriterci at andre vil sove. Kan også bruke vold. Men om dette egentlig har å gjøre med at de er russiske vet jeg ikke. Har kanskje litt å si hvor i Russland de er fra og personligheten. Mens andre russere ble jeg overrasket over. Likte ikke alkohol så godt, mer romantiske. Serbiske kan kgså være veldig bråkete. Og de virker mye tøffere enn norske. Bryr seg ikke så om andre sine meninger. De har kanskje ikke denne flokkmentaliteten i det landet... Polske kvinner er flinke til å ta vare på seg. Er pliktoppfyllende osv. Felles for øst europeiske kvinner er at de tør mye mer, spør ikke om råd og meninger fra andre. Har aldri blitt spurt av dem hva jeg syntes om noe. Mens norske er veldig slik "bør jeg gå for han?" "Hvem var finest av denne og denne?" "Hva synes du om ......" Anonymkode: 8a843...2dd 7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Mer selvtillit i øst-europeere enn norske kvinner, som er kjempesexy. Anonymkode: 890d5...f74 5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jobbet mye i utlandet sammen med øst europeiske, og delt kollektiv med dem. Det er litt forskjell ettersom hvilket land de er fra. Russiske kvinner kan ha en veldig dårlig ryddekultur. Driter i andre, tar andre sin mat, vasker ikke etter seg og bråker om natta. Snakker høyt i telefonen og de kan sitte sammen og snakke høyt til langt på natt ogndriterci at andre vil sove. Kan også bruke vold. Men om dette egentlig har å gjøre med at de er russiske vet jeg ikke. Har kanskje litt å si hvor i Russland de er fra og personligheten. Mens andre russere ble jeg overrasket over. Likte ikke alkohol så godt, mer romantiske. Serbiske kan kgså være veldig bråkete. Og de virker mye tøffere enn norske. Bryr seg ikke så om andre sine meninger. De har kanskje ikke denne flokkmentaliteten i det landet... Polske kvinner er flinke til å ta vare på seg. Er pliktoppfyllende osv. Felles for øst europeiske kvinner er at de tør mye mer, spør ikke om råd og meninger fra andre. Har aldri blitt spurt av dem hva jeg syntes om noe. Mens norske er veldig slik "bør jeg gå for han?" "Hvem var finest av denne og denne?" "Hva synes du om ......" Anonymkode: 8a843...2dd Det siste tror jeg kan ha litt med å gjøre at du ikke var en av dem, som skandinav. De har også et mer markert skille mellom kjønnene. Tror ikke en typisk østeruropeisk dame sutrer til typen sin om hun ser tjukk ut i denne buksa, hvilken kjole synes han hun skal gå for osv. Men jeg er enig i at mitt inntrykk er at de generelt er tøffere. Dvs. jeg har lurt litt på om det er sånn de er, eller om man som utlending mest kommer i kontakt med dem som kanskje er litt mer selvstendig og har reist til utlandet eller omgås folk som er utlendinger i deres land. Anonymkode: bbdc3...80d 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det siste tror jeg kan ha litt med å gjøre at du ikke var en av dem, som skandinav. De har også et mer markert skille mellom kjønnene. Tror ikke en typisk østeruropeisk dame sutrer til typen sin om hun ser tjukk ut i denne buksa, hvilken kjole synes han hun skal gå for osv. Men jeg er enig i at mitt inntrykk er at de generelt er tøffere. Dvs. jeg har lurt litt på om det er sånn de er, eller om man som utlending mest kommer i kontakt med dem som kanskje er litt mer selvstendig og har reist til utlandet eller omgås folk som er utlendinger i deres land. Anonymkode: bbdc3...80d Jeg tror det kommer av Norge er for det første et veldig lite land, og vi har noen goder øst Europa ikke har eller har hatt. Vi er bare veldig redde for å skille oss ut. Vi er redde for å ikke bli likt. Jeg opplevde ALDRI at de øst europeiske spurte hva jeg synes om noe, de tok alltid avgjørelsen selv. Skulle ønske jeg var sånn selv. Vi har kanskje mer å miste her i landet? Det er derfor folk er mer redde for å ta feil valg? Vi er redde for degradering? Anonymkode: 8a843...2dd 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 Øst-Europeere forventer å bli vartet opp og spandert på. Er veldig annerledes kultur enn Skandinavia hva gjelder det meste. Vær forberedt på å bla opp cash. Anonymkode: 233aa...5b6 7
Djungelvrål Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øst-Europeere forventer å bli vartet opp og spandert på. Er veldig annerledes kultur enn Skandinavia hva gjelder det meste. Vær forberedt på å bla opp cash. Anonymkode: 233aa...5b6 Hvis kvinnene selv jobber trenger ingen å bla opp cash, da har de jo penger selv. 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 Jeg er medlem i en del FB-grupper der en del av damene er østeurpeiske. De har et annet forhold til menn og dating, helt klart. For dem er det en selvfølge at mannen betaler alt. De blir rasende og går aldri på date nr 2 om de møter på en "50-50 guy" (som de kaller han). Dette uavhengig av deres egen økonomi. Anonymkode: c7ecd...331 12
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #9 Skrevet 28. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er medlem i en del FB-grupper der en del av damene er østeurpeiske. De har et annet forhold til menn og dating, helt klart. For dem er det en selvfølge at mannen betaler alt. De blir rasende og går aldri på date nr 2 om de møter på en "50-50 guy" (som de kaller han). Dette uavhengig av deres egen økonomi. Anonymkode: c7ecd...331 50-50 guys er faktisk turnoff. Men de er stort sett bare i Norge. Her blir mennene til kvinner Anonymkode: 8a843...2dd 15
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 De få øst europeiske damene jeg kjenner er kjempe flinke med slike skjønnhetsting. Hun ene jeg kjenner har startet en klinikk som tilbyr ansiktspleie, ulike fillere, massasje, negle og fotpleie. Hun er veldig flink og gjør det bra 🙂 Anonymkode: bf471...bd3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #11 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det kommer av Norge er for det første et veldig lite land, og vi har noen goder øst Europa ikke har eller har hatt. Vi er bare veldig redde for å skille oss ut. Vi er redde for å ikke bli likt. Jeg opplevde ALDRI at de øst europeiske spurte hva jeg synes om noe, de tok alltid avgjørelsen selv. Skulle ønske jeg var sånn selv. Vi har kanskje mer å miste her i landet? Det er derfor folk er mer redde for å ta feil valg? Vi er redde for degradering? Anonymkode: 8a843...2dd vel, vi har mer å miste i en veldig konform kultur, men også befolkningen er ganske lav. Anonymkode: 7945a...d36 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #12 Skrevet 28. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: 50-50 guys er faktisk turnoff. Men de er stort sett bare i Norge. Her blir mennene til kvinner Anonymkode: 8a843...2dd Det der skjønte jeg ikke. Anonymkode: e15a4...97c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #13 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 50-50 guys er faktisk turnoff. Men de er stort sett bare i Norge. Her blir mennene til kvinner Anonymkode: 8a843...2dd Ja, men kan ikke få det begge deler i et vestlig samfunn. Tenk på at det ikke går an å være aleneforsørger idag. Anonymkode: 7945a...d36
Gjest Porstarmax Skrevet 28. august 2020 #14 Skrevet 28. august 2020 Har hatt med Øst-Europa jenter norske danske og svenske. De nordiske jentene er litt mer tilbaketrukne , men disse jentene fra øst auropa, er mere frampå, lit mer lidenskapelig, men ellers er det ikke store fosellen. Dette er det jeg har ærfart.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #15 Skrevet 28. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 50-50 guys er faktisk turnoff. Men de er stort sett bare i Norge. Her blir mennene til kvinner Anonymkode: 8a843...2dd Hvorfor skal en mann bruke alle pengene sine på deg, når du har muligheten til å tjene dine egne penger? JEg synes det er helt fair. Anonymkode: 7945a...d36 9
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #16 Skrevet 28. august 2020 Det heter kvinne når man er myndig. Mvh Pirken Anonymkode: 11c19...2e3 2
SoWhat? Skrevet 28. august 2020 #17 Skrevet 28. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det kommer av Norge er for det første et veldig lite land, og vi har noen goder øst Europa ikke har eller har hatt. Vi er bare veldig redde for å skille oss ut. Vi er redde for å ikke bli likt. Jeg opplevde ALDRI at de øst europeiske spurte hva jeg synes om noe, de tok alltid avgjørelsen selv. Skulle ønske jeg var sånn selv. Vi har kanskje mer å miste her i landet? Det er derfor folk er mer redde for å ta feil valg? Vi er redde for degradering? Anonymkode: 8a843...2dd Norge er ikke et veldig lite land nei. Det er vel 6.størst i Europa? Litt usikker. Men der er ihverfall støtte enn flere øst-europeiske land. Greit å ha fakta i orden.
SoWhat? Skrevet 28. august 2020 #18 Skrevet 28. august 2020 Øst-europeere er ikke så konfliktsky. De sier oftere ifra, og heller rett i ansiktet enn via omveier. Det er min erfaring 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #19 Skrevet 28. august 2020 Jeg er fra Øst-Europa 🙂 Har mange norske venner, så ser litt forskjell ja. Syns norske jenter er veldig innestengte, og det tar lang tid til de åpner seg☺️ Kanskje litt naive når det gjelder mannfolk. Syns de stoler fort på mannfolk. Ofte redd å si ifra ting. Det er alt jeg har fått inntrykk av. Ellers, syns jeg at vi (øst europeiske) jenter er veldig manipulerende og direkte. Snakker ikke så mye om følelser, men er veldig åpne Anonymkode: 6bf3b...5d0 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #20 Skrevet 28. august 2020 Og forresten er vant med at en mann spanderer, sånn er kulturen min. Akkurat som norske betaler hver for seg selv. Syns det er hyggelig at mannen tar roller som gentalman, og viser respekt. Men har alltid betalt selv når jeg vært på fare med norske :)) Anonymkode: 6bf3b...5d0 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå