Gå til innhold

Å føle at enkelte ikke liker en, hvordan vite om det er realistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vel egentlig bare en venn på hjemstedet. Denne personen har mange venner og er godt likt blandt alle. Men det er en person føler jeg som ikke liker meg særlig, men jeg ble svart når jeg prøvde å snakke med vedkommende. Denne personen har alltid vært en av «de kule», men nå er vi voksne og det er liksom ingenting som heter «de kule» lenger. Men personen er 4 år yngre enn meg, vi er i 20-årene. Denne personen gikk i klasse med min søster, som også var litt annereldes enn de i klassa. De var venner, men da de kom på ungdomsskolen så begynte denne «venninna» å mobbe søsteren min skjult. Fordi søsteren min ikke skjønte at hun ble mobbet. Denne personen var også med å hang ut folk på nettet. Tok bilde av dem på butikken og la ut på nett. Folk som alltid ble mobbeoffer på det lokale stedet, voksne folk som var utenfor i samfunnet... 

Greia er at dette er en person som har mange venner/bekjente, og selvfølgelig ikke skal like meg. Hvorfor blir noen likt selv om de gjør slike ting, mens alle virker til å mislike meg mer? 

Anonymkode: fe36e...d6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...