Gå til innhold

Hvilken app bruker dere for å følge med vekten?

Anbefalte innlegg

Jeg har lifesum som jeg betaler for. Skulle veie inn her en dag, og plutselig hadde appen registrert startvekten i mellomtiden og ødela hele statistikken. Så nå stoler jeg ikke på den.

Kunne tenkt meg en app bare for å veie inn hver dag og se grafen billedlig. Har dere noen å anbefale? Helst noen en ikke trenger å betale for. 

Anonymkode: 5c1e8...4b9

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har lifesum som jeg betaler for. Skulle veie inn her en dag, og plutselig hadde appen registrert startvekten i mellomtiden og ødela hele statistikken. Så nå stoler jeg ikke på den.

Kunne tenkt meg en app bare for å veie inn hver dag og se grafen billedlig. Har dere noen å anbefale? Helst noen en ikke trenger å betale for. 

Skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal ha gratis apper. Husk at apper og tjenester koster penger å lage, og hvis du ikke betaler for en vare, så er det du som er varen..

Anonymkode: b8086...400

• Liker 2
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal ha gratis apper. Husk at apper og tjenester koster penger å lage, og hvis du ikke betaler for en vare, så er det du som er varen..

🙄🤔

Anonymkode: d037a...303

• Liker 3
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det ha noe med at jeg betaler over 700kr for lifesum? 
ts

• Liker 1

Annonse

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...