AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Har kjøpt en PC til 10 000 kroner hos NetOnNet. For det skal jo være så fint og flott å kjøpe på nett i stedet for i fysisk butikk må vite. Jada. Nå er det to år siden kjøpet, og PC'en klikka helt og vil ikke starte eller noe. Skulle ringe dem og bestille reparasjon. Hva møter meg? Joda, "telefonlinjene våre er stengt grunnet Covid-19". Altså, hva faen? Kundeservice på TELEFON er jo noe at det som er i kjerneområde for hjemmekontor? Man stenger da ikke telefoner på grunn av et virus? I tillegg sier de at servicen deres er svært redusert og kan ta flere måneder før PC blir fikset. Altså, dette holder ikke synes jeg. Da har vi altså kastet bort 10 000 kroner på noe som ikke kan fikses, og må kjøpe helt ny PC. Fra nå av skal all handel foregå i fysisk butikk her. Makan. Anonymkode: 237ab...a3d 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Elendig kundeservice, enig i det. Men du kan jo kontakte en uavhengig reparatør så redder du kanskje investeringen din. Er det gyldig garanti kan du jo sende regninga til NetOnNet. Send både papir, mail og faks, forhåpentligvis er iallfall enten postkassa, en pc eller en faksmaskin fortsatt i drift der.... Anonymkode: 5b464...363
Anbefalte innlegg