Gjest heihei Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 er på jakt etter en sydentur og rhodos var det billigste jeg fant.... fant et hotell med navn forum beach så veldig fint ut og ikke så dyrt og et kjempe billig men 2 stjerners da til enda billigere pris, navnet er thalia.. noen som generelt kjenner til rhodos eller værtpå disse hotellene? vært i hellas mange ganger og liker meg der, samt tyrkia... kreta likte jeg ikke..
Trampe Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 Jeg likte ikke Rhodos, på grunn av mengden med turister - og steinstrendene. Det var bare steinstrender i mils omkrets, det var skikkelig trasig...hotellet var greit nok, men jeg trenger mer enn bare det. Dyrt begynner det også å bli, på grunn av alle turistene. Enkelte steder på øya er det veldig mye festing og nattebråk om du ikke liker det, men det finner man vel på alle steder i sørligere strøk.. Jeg var på Chios året etter, og det var myyyye bedre. Mye koseligere folk, mindre, utrolig god mat og flotte strender. Hvis du ikke er ute etter en ferie der du skal treffe nye folk, men bare slappe av, snorkle, bade og spise god mat, anbefaler jeg Chios. Kos er også et alternativ. Har ikke vært der selv, men noen venner av meg var der for et par uker siden og de stortrivdes. De traff mange nye mennesker, og festet til langt på natt hver natt...så det spør jo hva du er ute etter
Smørblomsten Skrevet 20. juli 2005 #3 Skrevet 20. juli 2005 Likte heller ikke Rhodos så veldig....Men d var koselig i Gamlebyen om kvelden. Kos var omtrent d samme som Rhodos....Alle sånne 'syden'-steder er like, men et sted som ikke er så bråkete er Menorca, søsterøya til Mallorca... Så d kommer jo an på hva man er ute etter!
Gjest Claudius Skrevet 22. juli 2005 #4 Skrevet 22. juli 2005 Jeg likte ikke Rhodos, på grunn av mengden med turister - og steinstrendene. Det var bare steinstrender i mils omkrets, det var skikkelig trasig...hotellet var greit nok, men jeg trenger mer enn bare det. Dyrt begynner det også å bli, på grunn av alle turistene. Enkelte steder på øya er det veldig mye festing og nattebråk om du ikke liker det, men det finner man vel på alle steder i sørligere strøk.. Jeg var på Chios året etter, og det var myyyye bedre. Mye koseligere folk, mindre, utrolig god mat og flotte strender. Hvis du ikke er ute etter en ferie der du skal treffe nye folk, men bare slappe av, snorkle, bade og spise god mat, anbefaler jeg Chios. Kos er også et alternativ. Har ikke vært der selv, men noen venner av meg var der for et par uker siden og de stortrivdes. De traff mange nye mennesker, og festet til langt på natt hver natt...så det spør jo hva du er ute etter ← Hvis man ikke liker Rhodos pga fest og bråk, så syns jeg Kos var et særdeles dårlig alternativ.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2005 #5 Skrevet 22. juli 2005 Ja, helt enig, Kos var bare fest og bråk. Moro var det, men likevel.
Trampe Skrevet 23. juli 2005 #6 Skrevet 23. juli 2005 Hvis du leser innlegget mitt en gang til var ikke festingen og bråket grunnen til at jeg ikke likte Rhodos
Gjest gjest Skrevet 27. juli 2005 #7 Skrevet 27. juli 2005 Joda, Rodos by har sandstrand... Mye bedre enn den stranda hvor Beach Hotel ligger, for der er det ofte veldig store bølger. Men vær obs på at det kan være en del bråk fra nattelivet....
Theolina Skrevet 30. juli 2005 #8 Skrevet 30. juli 2005 Jeg var på rhodos i fjor. Det var helt greit, men litt irriterende med steinstrender. Det verste var imidlertid at det blåste så sinnsykt. Ble drittlei av den kjempesterke vinden som var konstant.. Dette er nok verst på vestsiden, så vil anbefale deg å bo på østsiden hvis du har mulighet.
miss77 Skrevet 31. juli 2005 #9 Skrevet 31. juli 2005 Har nylig kommet hjem fra Rodos. Syntes det var et helt greit feriemål, men om man ikke vil møte skandinaver bør man reise et annet sted. Ellis-stranden på øst-siden av byen er helt fin. Grovkornet sandstrand med passe vind. Akkurat litt for lite vind til at man får sand i øynene. Restauranten ved navn Zum Zum serverte ypperlig mat til en grei penge. Gamlebyen er også verdt et basøk, men er fryktelig mye turister der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå