Gå til innhold

Merket du at du var gravid etter ivf forsøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål til dere som ble gravid etter ivf forsøk. 

Hadde dere symptomer før test/ikm dato?

Progesteronen gir jo endel symptomer,  men merket dere noe utover det?

Anonymkode: a38c4...080

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hadde festeblødning noen dager etter innsett, så kom kvalmen 🙂

Anonymkode: 7ea65...b35

Skrevet

Ja har hørt at noen kan oppleve festeblødning, men klinikken mener at di ferreste opplever dette

Skrevet

Jeg fikk tydelige menssmerter tidligere enn vanlig (ca. en uke før ventet mens i stedet for 1-2 dager før). Det kan ha godt ha vært tilfeldig, eller en reaksjon etter egg-innsettingen som ville kommet enten jeg ble gravid eller ikke. Jeg kjente veldig godt etter tolket jo alt av mulige tegn. Jeg hadde imidlertid ikke dette de to negative forsøkene.  Ellers kjentes det akkurat som mensen skulle komme. Ømme, hovne pupper som ble mindre ømme og mindre i størrelse etter hvert som tiden for mensen nærmet seg som vanlig, og press/trykk i magen som jeg pleier å ha før mensen (det startet også tidligere). 

Anonymkode: 4a018...997

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk tydelige menssmerter tidligere enn vanlig (ca. en uke før ventet mens i stedet for 1-2 dager før). Det kan ha godt ha vært tilfeldig, eller en reaksjon etter egg-innsettingen som ville kommet enten jeg ble gravid eller ikke. Jeg kjente veldig godt etter tolket jo alt av mulige tegn. Jeg hadde imidlertid ikke dette de to negative forsøkene.  Ellers kjentes det akkurat som mensen skulle komme. Ømme, hovne pupper som ble mindre ømme og mindre i størrelse etter hvert som tiden for mensen nærmet seg som vanlig, og press/trykk i magen som jeg pleier å ha før mensen (det startet også tidligere). 

Anonymkode: 4a018...997

Tusen takk for svar 😀

Skrevet

Merket ikke noe utenom vanlige PMS-symptomer...

Anonymkode: 9f161...f15

Skrevet

Jeg var helt sikker på graviditet. 7 ganger.

Kvalme, oppkast. Smerter og kramper. Hodepine, svimmelhet. Oppblåsthet. Rosa utflod. Og alt mulig. 

Men var bare medisinene. 

Anonymkode: c921b...2a3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...