Gå til innhold

Svart/gråbrun linje på negl?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lege! Dette her har det vært om i media tidligere om noen faretegn ved kreft. Det kan som tidligere nevnt være ingenting, men bør undersøkes kjapt som overhodet mulig.

https://www.tv2.no/a/9313787/

Ser absolutt mye mørkere ut hos TV2 saken, men kan hende at du er i en tidligere fase av kreft eller en annen type kreft og bør dermed få det undersøkt så kjapt som mulig for å forhindre spredning. :) Lykke til og gjerne oppdater oss!

Endret av Lasox
5 minutter siden, Apocalypte skrev:

Ring legevakt med en gang, ikke bra!

Det kan da sikkert vente til over helgen. 

Vet dette kan være tegn på kreft, men det trenger ikke være det. En jeg kjenner hadde sånn, og det var ikke noe farlig. 

• Liker 4
10 minutter siden, Thyra skrev:

Det kan da sikkert vente til over helgen. 

Vet dette kan være tegn på kreft, men det trenger ikke være det. En jeg kjenner hadde sånn, og det var ikke noe farlig. 

Helst ikke! Hvorfor skal du bagatellisere muligens kreft? Har hatt ei bekjent til moren min som har mistet livet fordi legene ikke tok saken på alvor i tide til tross for historien at hun hadde kreft tidligere. Dersom det er kreft så gjelder hver eneste dag for å hindre spredning! Så bør komme seg til legen så fort som mulig. 

Endret av Lasox
7 minutter siden, Lasox skrev:

Helst ikke! Hvorfor skal du bagatellisere muligens kreft? Har hatt ei bekjent til moren min som har mistet livet fordi legene ikke tok saken på alvor i tide til tross for historien at hun hadde kreft tidligere. Dersom det er kreft så gjelder hver eneste dag for å hindre spredning! Så bør komme seg til legen så fort som mulig. 

De sjekker deg ikke for kreft på legevakten, de forteller deg at du skal vente til legekontoret åpner. 

Anonymkode: 51f84...6bd

• Liker 8

Annonse

50 minutter siden, Lasox skrev:

Det spiller ingen rolle med noen få dager fra eller til. Legevakten sjekker ikke for kreft. 

• Liker 5
Annonse
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

https://dermnetnz.org/topics/melanonychia/

Anonymkode: b270c...ddd

Det er langt mer sannsynlig at det ikke er noe farlig, og kreftmuligheten er allerede slått fast, så hvorfor fortsette med dette?

Anonymkode: 3fd47...eb6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...