AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 25 år Jente. Det er noe jeg har tenkt litt på.. Opprinnelig er jeg ifra et annent land men er på en måte oppvokst her i Norge. Familien min er muslimer men de er ikke særlig regliøse. Planen dems var å gifte meg bort med en eller annen fattig mann nedi hjemme landet. Hvorfor en fattig mann? jo fordi foreldrene mine mener at de har mer erfaring om livet og skal sette stor pris på å komme til Norge. Det gikk ikke som planlagt og jeg flyttet inn hos kjæresten min som er norsk og har kjent han i flere år. Vi venter barn nå snart ☺️ har kjøpt oss hus og fått livet på stell. Foreldrene mine er sefølgelig dritt forbanna! Men resten av familien min er stolte av meg for at jeg tok det valget. Jeg har ikke hatt kontakt med min far i 3 år og lite med min mor. Men jeg har kontak med alle de andre i familien Nå som vi skal ha barn så fortalte tanten min at foreldrene mine vil komme på besøk etter fødselen for å se barnebarn sitt. Foreldrene mine bor ca 10-15 minutter unna meg men har aldri hvert på besøk. De har aldri hvert der for meg heler, jeg ønsker mer kontakt med min mor på grunn av mitt første svangerskap men hun avvister meg hvergang. Jeg har hatt en tja.. ok forhold til min far. Men ikke med min mor om det er derfor min mor ikke bryr seg? Poenge er.. nå som vi skal ha barn så vil de plutselig komme for å se på ungen. Jeg vet ikke om jeg ønsker dette 😶 synes ting er greit som det er nå. Må bare si at de har mishandlet meg behandlet meg som ei slave og ikke som ei datter. Husker når jeg sa ifra til læreren og viste henne blå merker, hun mente det er bare slik det er i en muslimsk familie 🤦♀️ er derfor jeg ikke har gjort noe med det som barn, og den nazi læreren tok det ikke videre. Det er ikke fordi de er muslimer eller kommer ifra et annent land, det er fordi begge to er syke! Hele slekten min mener de er unormale 😵 og har prøvd å hjelpe de men de lar seg ikke hjelpe. Samboer ønsker ikke kontakt med mine foreldre, og kan ikke tilgi dem for det, de har gjort mot meg men han sier det er ditt valg. Skal jeg bare låse døren? Og be dem om å dra.. Anonymkode: 3ee9c...2d6
Gråmus Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Jepp! Du skal låse døren, og gi slipp på dem. Forsett og bygg opp deg selv og din engen nye familie. 6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Lås døren. Har selv valgt bort en forelder, og har ikke angret. Livet er for kort for slikt. Anonymkode: d10f7...3d8 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 7 minutter siden, Gråmus skrev: Jepp! Du skal låse døren, og gi slipp på dem. Forsett og bygg opp deg selv og din engen nye familie. Takk 🌼 Anonymkode: 3ee9c...2d6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 Du må ikke finne på å slippe de inn i livet ditt igjen. Du skriver selv at du har det bra nå. Hvorfor risikere det? Og hva gjør du den dagen de begynner å snakke dritt om deg til barnet? Den dagen de slår barnet slik de slo deg? Anonymkode: dc3c7...854
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lås døren. Har selv valgt bort en forelder, og har ikke angret. Livet er for kort for slikt. Anonymkode: d10f7...3d8 Det er sant! Jeg har hatt fint så langt uten å ha kontakt med dem ☺️ men så vet jeg at jeg kommer til å få dårlig samvittighet i senere tid. Men jeg for bare leve med det. Anonymkode: 3ee9c...2d6
Million Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 Jeg har ikke sett min mor på 13 år, og det er et bevisst valg. Hun er en drittkjerring, rett og slett, og sånne ønsker jeg ikke ha i livet mitt. Livet ble roligere og mer harmonisk etter at jeg kuttet henne ut. Man MÅ ikke like hverandre og omgås selv om det er blodsbånd i mellom en. Man kan fint velge vekk de man ikke kommer overens med, eller folk som har skadet og såret en tidligere! 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 Hvis du vil at ditt kommende barn skal behandles på samme måte som deg, så go for it. Hvis ikke, lås døra! Anonymkode: 37511...ef4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå