AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Vond og sår hals. Ingen feber og ingen hoste. Men veldig vondt i halsen. Burde man være hjemme fra jobb da mtp korona? Jobber på kontor med valgfritt kontor/hjemmekontor (foretrukket/press av leder at vi er på kontoret, men jeg får egentlig jobbet like bra hjemmefra). Anonymkode: 2e374...a1d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Selvfølgelig. Anonymkode: 60ff1...d74
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Bestill test og hold deg hjemme. Anonymkode: d60e2...6b6
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Du holder deg hjemme. Men det er ikke en lett avgjørelse å ta når man ikke kan jobbe hjemmefra. Jeg er lærer og er hver morgen usikker på om halsvondt er sykdom eller skyldes overbelastning av stemmen dagen før. Anonymkode: 78d87...a0b 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du holder deg hjemme. Men det er ikke en lett avgjørelse å ta når man ikke kan jobbe hjemmefra. Jeg er lærer og er hver morgen usikker på om halsvondt er sykdom eller skyldes overbelastning av stemmen dagen før. Anonymkode: 78d87...a0b Jeg er enig og tenker alle som kan jobbe hjemmefra bør jobbe hjemmefra med vond hals. Men det er verre for feks lærere ja. Anonymkode: 2e374...a1d
Prelunia Skrevet 29. august 2020 #6 Skrevet 29. august 2020 På 28.8.2020 den 11.22, AnonymBruker skrev: Du holder deg hjemme. Men det er ikke en lett avgjørelse å ta når man ikke kan jobbe hjemmefra. Jeg er lærer og er hver morgen usikker på om halsvondt er sykdom eller skyldes overbelastning av stemmen dagen før. Anonymkode: 78d87...a0b Er lærer jeg og... Og synes det er kjempe vanskelig.. Vet hva det vil si av merarbeid for andre i form av vikartimer osv. hvis noen er borte . I tillegg har jeg elever i klassen min som er svært sensitive for vikarer Jeg pleier jo alltid å dra på jobb ved vanlig forkjølelse , eller litt vond hals. Blir kun hjemme ved feber og oppkast. Nå har jeg fått vondt i halsen, snørrete nese og vondt i hodet:( Håper jeg blir frisk til mandag.. Dumt å bruke egenmeldingsdager på noe jeg vanligvis ikke hadde gjort. Vi må i tillegg være hjemme til vi er helt symptomfrie, selv om vi får negativ test. Da ryker jo alle dagene kjapt.. Jeg har også vært svært forsiktig, og ikke vært syk siden korona startet. Men det tok 3 uker tilbake på jobb før jeg ble syk på tross av at vi har vært nøye med smittevernsregler vedrørende vasking. Er en del i klassen som har vært forkjøla, og som barneskolelærer blir det lite avstand mellom meg og elevene. I tillegg har jeg barn på en annen skole. 1
Anbefalte innlegg