Gå til innhold

Svane seng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har svaneseng og er fornøyd/misfornøyd? Vi vurderer å kjøpe en med 3 cm intelligel og latex overmadrass. Det er så vanskelig å orientere seg, like senger har forskjellig navn fra butikk til butikk. Alle kjennes gode ut når man prøver dem i butikken. Vi er plaget av at jeg sover urolig og vekker mannen når jeg snur meg, så intelligel virker som en løsning på det problemet. Vil ha sengegavl også, og den koster ca 7000. Det syns jeg er en drøy pris, og ser at ellos og jotex har fine gavler mye billigere, men da får jeg ikke lik farge/stoff... 

Anonymkode: aecaa...9e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med svane zefir. Har ikke sengegavl. Hva er egentlig fordelen med sengegavl? Det ser pent ut, men blir skitten? ( jeg bare spør)

Anonymkode: f268d...66d

Skrevet

Vi har svane, den med 6 cm intelligel. Man merker at noen snur seg altså, men senge er kjempedigg!

Hvis dere virkelig er plaget ville jeg skaffet enkeltsanger og satt de inn til hverandre.

Anonymkode: 715a8...53e

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er veldig fornøyd med svane zefir. Har ikke sengegavl. Hva er egentlig fordelen med sengegavl? Det ser pent ut, men blir skitten? ( jeg bare spør)

Anonymkode: f268d...66d

Det ser fint ut ja, og så er det mykt å sitte inntil for å lese bok :) Vi har bestilt seng i dag, endte opp med zierra. Gleder meg noe sinnsykt. Vår gamle seng er 14 år gammel, og kostet i sin tid 3000 kr på jysk 😂 Sliten og nedligget. Er nok en helt snnen kvalitet på svane. 

Anonymkode: aecaa...9e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...