Gå til innhold

Lavkarbokake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har en oppskrift på god lavkarbokake? Helst med "normale" ingredienser slik at jeg ikke må i spesialbutikker for å handle (om det er mulig da). Skal lage kake til noen som er på lavkarbo og har null erfaring med det. Trenger sårt hjelp her :kokk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Ms. Steele said:

Men den er det jo både søt kjeks og sukker i. Det kan umulig være lavkarbo.

Bruk fantasien og bytt ut bunnen med noe mer passende? Sukkeret kan du kutte ut

Anonymkode: b349f...9d4

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk fantasien og bytt ut bunnen med noe mer passende? Sukkeret kan du kutte ut

Anonymkode: b349f...9d4

Jeg trenger oppskrift på en kake som er lavkarbo. Regner med at mange her lever kun på lavkarbo ut fra det jeg har skjønt, og da er det sikkert også mange som kjenner til gode oppskrifter. Hadde nok ikke spurt her om jeg hadde hatt god fantasi innen lavkarboverdenen ;) 

Skrevet

Hvorfor skal du lage kake til noen som er på lavkarbo? Lavkarbokake? Du vet at kake er karbo, ikke sant? 

Anonymkode: af87f...169

Skrevet

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du lage kake til noen som er på lavkarbo? Lavkarbokake? Du vet at kake er karbo, ikke sant? 

Anonymkode: af87f...169

At du heller ikke bare kan svare på det jeg spør om?? Det finnes vel drøssevis av lavkarbokaker. Saken er at jeg vil ha en som folk syns er GOD og har erfaring med. Når noen på lavkarbo spør om jeg kan lage et lavkarboalternativ så kan jeg da vel det? Kake er ikke nødvendigvis karbo etter hva som sies. Hvor vanskelig kan det være å forstå da? 

Skrevet
2 minutter siden, Ms. Steele skrev:

Tusen takk :smilyblomst:

Bare hyggelig.

Anbefaler å sjekke ut oppskriftsdelen på forumet jeg linket oppskriften fra, mye forskjellige enkle, og gode kaker der :)

Skrevet
6 minutter siden, S4050-R40B skrev:

Bare hyggelig.

Anbefaler å sjekke ut oppskriftsdelen på forumet jeg linket oppskriften fra, mye forskjellige enkle, og gode kaker der :)

Det skal jeg gjøre :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...