Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne som jeg helt bevisst har tatt mindre kontakt med . Jeg har stilt opp for henne i flere år Og inkludert henne i alt men får ingenting igjen . Hun lyver mye har jeg å funnet ut. Jeg blir  ikke inkludert i div. Dette har over lang tid gjort meg trist. Men så tenkte jeg at jeg er voksen og gidder ikke dette . Vi hadde en samtale der jeg sa at jeg ble såret og orket ikke sånt styr . 
hun har blitt tatt i underslag på videregående hun jobbet og nå sliter hun. Hun sender plutselig snap og inviterte til bursdagen sin. Jeg har gått videre og bruker tid på gode venner som har felles interesser. 
poenget mitt er at jeg ikke har lyst å gå i bursdag men ikke såre henne heller . Får alltid dårlig samvittighet selv om jeg ikke burde det. Jeg vet at etter bursdag blir jeg ikke inkludert igjen .
Ho sender snap hver dag av hva hun gjør . Ellers tar hun ingen kontakt , venter vel på at jeg skal gjøre det som alltid . 

hadde dere kutter helt ut ? Ikke dratt i bursdag eller hva hadde dere gjort . 
synes det er vanskelig å avslutte vennskap men av og til er det best 

Anonymkode: f599f...8c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett henne på snap så slipper du å forholde deg til det. Og vil du ikke i bursdag så reiser du ikke i bursdag. 

Anonymkode: 88723...963

Gjest Porstarmax
Skrevet

Et vennskap en ikke vil ha, er vel ikke noe vennskap, da er det vel bare la være å ta kontakt, regner med at dette er tosidig 

Skrevet

Best å bare la et slikt vennskap dø ut. Det skjer om du i en periode unnskylder deg med at du ikke har anledning til å komme, da vil nok den andre etter hvert stoppe å spørre.

Anonymkode: b7bbe...f0b

Skrevet

Tusen takk for svar . Jeg drar ikke i bursdag og finner på unnskyldninger fremover 

Anonymkode: f599f...8c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...