Tordenlyn Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Jeg har søkt litt rundt på nettet og har funnet en del anmeldelser og slikt, men for alt jeg vet kan disse være falske. Har ikke klart å finne noen diskusjonstråd angående erfaringer med nettstedet. Har selv hatt en dårlig erfaring med et annet nettsted den siste tiden, så ønsker å unngå at det samme skjer igjen. Derfor lurer jeg på om det er noen som har erfaring med kvalitetstid.no?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Ja! Topp kvalitet og service! Jeg har kjøpt masse derfra, både krokketsett, laddergolf, cornhole og parasoll. Fikk også nettopp tilbakemelding fra en venninne at laddergolf (stigegolf)- spillet vi gav mannen hennes til 40-årsdagen hans var den beste presangen han fikk. Så ja, anbefaler dem på det varmeste. Anonymkode: 94c60...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Hvorfor skulle dette være noe mere falskt enn en hvilken som helst annen nettbutikk? Anonymkode: 186e6...d5c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Kan legge til at dette er en norsk nettbutikk med lager her i Norge (har selv vært der og hentet noe), så der er ikke snakk om et nettsted av typen «rett fra Kina, tar 6 uker», men varer av god kvalitet som importeres og lagerføres her i landet. Anonymkode: 94c60...ffe 1
Tordenlyn Skrevet 28. august 2020 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2020 Takk for tilbakemeldingene. For å svare på det ene spørsmålet: det er ingen årsak til at denne skal være mer falsk enn andre nettbutikker, men jeg hørte om nettbutikken for første gang i går, og kunne ikke finne noen erfaringer fra den utenom anmeldelsesteder som Google reviews, osv. Disse review-stedene blir ofte bombardert med falske anmeldelser av de som driver svindel, og jeg er derfor litt påpasselig når jeg vurderer å bruke tusenvis av kroner på nettstedet.
bjarnebjarne Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 Jeg har handlet fra Kvalitetstid.no mange ganger over flere år - digger den nettbutikken! MASSE fint! Kan trygt anbefale deg å handle her - de gir god service og ikke minst: SUPERRASK levering! Laddergolf er definitivt en favoritt her i huset også, sammen med Cornhole og Jenga (sånn stabletårn). På høsten og vinteren er Pucket og Rollet vinnerne, sammen med Sjoelbak. Vi har også utemøbler herfra, de er like fine nå fem år senere. Skikkelig kvalitet Hva er det du vurderer å kjøpe? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå