Gå til innhold

Er du i 99,99%-gruppen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er jeg. I midten av 30-årene og frisk. Hadde korona i våres, var forkjøla i tre dager. Og nei, jeg har ikke fått noen av disse senskadene som man garantert får ifølge KG.

Anonymkode: 7d4e7...5f3

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

👏👏 Helt fantastisk å greie kunststykket å bruke en kronikk i Aftenposten, signert av en Lege og postdoktor ved Senter for medisinsk etikk, UIO og en fastlege, spesialist i allmennmedisin, som kilde. Meget bra jobba. Det var vel 3 av 4 hjerneceller som samarbeidet om å få til det.

Skjerp deg.

Anonymkode: ee5e5...91f

Primærkildene er oppgitt i kronikken. Det er mye som tyder på at "senskader" er i realiteten psykiske plager enkelte sarte sjeler får fordi de lar seg styre og påvirke av omgivelser, og ikke sykdommen i seg selv.

Anonymkode: f0eac...eec

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

👏👏 Helt fantastisk å greie kunststykket å bruke en kronikk i Aftenposten, signert av en Lege og postdoktor ved Senter for medisinsk etikk, UIO og en fastlege, spesialist i allmennmedisin, som kilde. Meget bra jobba. Det var vel 3 av 4 hjerneceller som samarbeidet om å få til det.

Skjerp deg.

Anonymkode: ee5e5...91f

Hvorfor skulle ikke uttalelsen til en almennpraktiserende lege ha noe å si?
Det er jo de som ser bredde, omfang og variasjon av sykdommer og plager i befolkningen, ikke spesialistene som bare ser de som faller inn under deres spesialområde.

Anonymkode: 4e904...2fc

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mulig at 3 mill blir smittet samtidig. Det er bare å se til Sverige. Maksimum intensiv-innlagte der var under 600 stk. Det tilsvarer litt under 300 som maks i Norge med vår ca halve befolkningsstørrelse.

En topp på 300 på intensiven tror jeg vi skal klare greit 🙂 

Anonymkode: 68b99...289

Poenget mitt var flere smittede enn helsevesenet klarer å hjelpe. 

Sverige har vel hatt og har fortsatt smitteverntiltak de også. Det at landet er langt rødere/helsevesenet sliter mer/ flere tusen allerede  har dødd, er vel en indikasjon på hva som hadde skjedd med full fri-slipp. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Krantz95
  • Opprett ny...