AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #1 Skrevet 28. august 2020 Jeg synes blowjobs er naturlig og sexy, men klarer ikke å ta imot dypt. Jeg skulle gjerne ha klart å gjøre det. Tror mannen hadde elsket det. Men jeg strever når det blir for langt inn. Kan dette øves opp? Noen som vet? Anonymkode: c6d54...953
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes blowjobs er naturlig og sexy, men klarer ikke å ta imot dypt. Jeg skulle gjerne ha klart å gjøre det. Tror mannen hadde elsket det. Men jeg strever når det blir for langt inn. Kan dette øves opp? Noen som vet? Anonymkode: c6d54...953 Hvorfor lære noe du ikke liker? Anonymkode: 32179...f9c 1
Paw Patrol Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 For å svare på det spørsmålet!jeg har i 10-15 år brekt meg når jeg pusser tenner! 3
Fioljenta Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 (endret) Det har vært mange tråder om dette... Hvis du vil, så kan du trene på det (tips her), men vær ærlig med deg selv: Hvorfor vil du egentlig prøve? Fint hvis du tror mannen liker det å sånn, men du må aldri la forventninger tvinge deg til noe du ikke har lyst til. Jeg skjønner liksom ikke hvorfor mange drar fram deepthroat, når det finnes så vanvittig mye annet gøy du kan gjøre når du suger. 💜 Endret 28. august 2020 av Fioljenta 5
Frekkulf Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 Dette er jo noe alle jenter/kvinner burde øve seg på. Kan sammenlignes med å svømme. Det er noe dere bør kunne. Jeg har selv trent endel jenter på akkurat dette området. De får en enorm mestringfølelse når de klarer det.
Fioljenta Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 3 timer siden, Frekkulf skrev: Dette er jo noe alle jenter/kvinner burde øve seg på. Kan sammenlignes med å svømme. Det er noe dere bør kunne. Uenig. Sex handler om sinnsykt mye mer enn å prestere. Jeg mener det å nyte hverandre er viktigst. Og alt som gjør at du ikke nyter, trenger du ikke være med på. Ja, det gir mestringsfølelse å få til, men for noen er prisen for høy. Og da er ikke deepthroat noe de må kunne! 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 Mange gode råd til ts her.."hvorfor lære noe du ikke liker"(noe hun forteller hvorfor i HI), "dette er noe du bør kunne"(ikke hvordan), "prisen er for høy"(dette bør du altså ikke ønske å lære). Anonymkode: 6b90c...662
Geojak Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 Igjen er det viktig å snakke sammen. Er dette noe han virkelig ønsker, og er det noe du virkelig ønsker å gjøre. Min kone likker ikke at den kommer dypt inn, hun brekker seg umiddelbart, (veldig lenge siden hun har forsøkt) Vi snakket om det, og jeg synes ikke det ga meg noe at hun sugde meg, det er mye annet hun gjrø dom jeg synes er mye bedre! Ja jeg liker å slikke henne, men hun trenger ikke suge meg,dermed har vi konkludert med at blowjobs det dropper vi, mye annen god sex som begge kan nyte likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #9 Skrevet 28. august 2020 Ja, det kan læres, men du må øve mye. Øv gjerne på meg. Anonymkode: 93f30...a60 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 Mange kommentarer. Men ikke så mange som svarer på det jeg spør om Anonymkode: c6d54...953
Frekkulf Skrevet 28. august 2020 #11 Skrevet 28. august 2020 7 timer siden, Fioljenta skrev: Uenig. Sex handler om sinnsykt mye mer enn å prestere. Jeg mener det å nyte hverandre er viktigst. Og alt som gjør at du ikke nyter, trenger du ikke være med på. Ja, det gir mestringsfølelse å få til, men for noen er prisen for høy. Og da er ikke deepthroat noe de må kunne! Jeg skrev bør. Ikke må
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #12 Skrevet 28. august 2020 Kanskje det kan? Ikke for alle tror jeg. Har forsøkt, ble aldri komfortabel med det. Anonymkode: 0e500...223
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #13 Skrevet 28. august 2020 Jeg synes blowjobs er naturlig og sexy, men klarer ikke å ta imot dypt. Jeg skulle gjerne ha klart å gjøre det. Tror mannen hadde elsket det. Men jeg strever når det blir for langt inn. Kan dette øves opp? Noen som vet? Anonymkode: c6d54...953
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #14 Skrevet 28. august 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes blowjobs er naturlig og sexy, men klarer ikke å ta imot dypt. Jeg skulle gjerne ha klart å gjøre det. Tror mannen hadde elsket det. Men jeg strever når det blir for langt inn. Kan dette øves opp? Noen som vet? Anonymkode: c6d54...953 Naturlig? 😂 Anonymkode: c47a9...f0a
Hunmedham Skrevet 28. august 2020 #15 Skrevet 28. august 2020 (endret) Oralsex er en naturlig del av å ha sex. Å ønske å beherske deep throat synes jeg er ganske kult. Man må bare trene. Jeg får det bare til med litt tynne pikker. Utrolig at noen klarer det med store. Endret 29. august 2020 av Hunmedham 1
3lis3 Skrevet 29. august 2020 #16 Skrevet 29. august 2020 På 28.8.2020 den 7.19, AnonymBruker skrev: Jeg synes blowjobs er naturlig og sexy, men klarer ikke å ta imot dypt. Jeg skulle gjerne ha klart å gjøre det. Tror mannen hadde elsket det. Men jeg strever når det blir for langt inn. Kan dette øves opp? Noen som vet? Anonymkode: c6d54...953 Dette øver jeg på hver gang jeg har sex. Jeg øver også masse på leketøy, for dette vil jeg bli god på. Alle menn jeg er med, setter stor pris på at jeg prøver. Jeg har blitt mye bedre, men har fortsatt mye å lære. Små peniser går bra. Da kan jeg slikke ballene mens jeg har kukhodet i halsen, men blir den litt over gjennomsnittet, så sliter jeg med å ta hele. Men jeg skal ikke gi meg. Trener som sagt hver gang jeg har sex.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #17 Skrevet 29. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Naturlig? 😂 Anonymkode: c47a9...f0a Det er naturlig å ønske å bli en god seksualpartner. Selvsagt er det fullt mulig å bli en fantastisk partner uten å kunne akkurat dette. De fleste klarer seg utmerket uten. Menn og kvinner. Anonymkode: 6b90c...662
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #18 Skrevet 29. august 2020 Trene, altså. Ingen knep, tydeligvis. Men, greit. Samme som med anal, som var den andre ambisjonen. Det handlet om tilvenning og avslapning, nå fikser jeg det fint - også litt røft. Men deep throat er hakket verre, synes jeg. Anonymkode: c6d54...953
jabx Skrevet 29. august 2020 #19 Skrevet 29. august 2020 På 28.8.2020 den 7.26, AnonymBruker skrev: Hvorfor lære noe du ikke liker? Anonymkode: 32179...f9c TS sier jo at hun liker det, og at hun skulle ønske at hun kunne ta den dypere. Hva faen er galt med deg?
Hunmedham Skrevet 29. august 2020 #20 Skrevet 29. august 2020 Sammenlignet med en del av jentene her inne er jo jeg en gammel dame. Men jeg forstår TS når hun spør om dette. Jeg kan sette meg inn i det å ville bli "superbra i senga" bare fordi det får meg til å føle meg helt konge. Det betyr ikke at jeg ikke skal gjøre det jeg selv vil, tvinge meg til å gjøre slikt jeg ikke liker etc. Nei, det handler om å vite at jeg kan det, at jeg behersker noe mange kvinner ikke kan, og at jeg - dersom jeg vil - kan få en mann til å føle at han får den beste sexopplevelsen i sitt liv. Dessuten, og det er viktig, jeg lærer meg flere måter å få seksuell tilfredsstillelse på. Det er egentlig tre ting på en slik bucket list: Lære å deep throate (helt inn, også med utløsning), lære i squirte (men kunne kontrollere når det skjer) og lære å knulle analt (ikke bare såvidt tåle en varsom penetrering, men å kunne knulle dypt og heftig). Jeg har ikke klart alt dette, selv om jeg har prøvd. Deep throat går greit med små, men ikke med større. Det har noe med størrelsen på munnen min når jeg gaper, og åpningen i svelget. Det går ikke. Men brekningsrefleksene kontrollerer jeg og det er greit om han kommer mens han er helt inne. Spruting skjedde ukontrollert da jeg var yngre, altså aldri kontrollert, deretter forsvant evnen. Jeg har ikke opplevd det på evigheter. Analt er fullstendig uproblematisk. Men greia er at det hun sier at hun vil, er noe jeg også hadde ambisjoner om å lære meg en gang. Det gikk bare sånn delvis. Men det skjedde på mine premisser. Ingen tvang meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå