AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Jeg må velge valgfag på studiet, det står mellom it, regnskap og entreprenørskap. Hva er lurest? Ee altså snakk om sisteåret økonomi bachelor Anonymkode: ed3b3...cbf
powerpuffen Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Skal du starte egen bedrift i fremtiden? Entreprenørskap. Er du interessert i teknologi/data og hvilke muligheter dette gir i fremtiden? IT Vil du sikre deg 100% og få deg en god 8-4 jobb? regnskap. Det er vanskelig å si hva du bør velge, fordi det baserer seg veldig på interesse. Men basert på erfaring fra min økad bachelor og master, så er IT definitivt det vanskeligste.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 8 timer siden, Sprinkle skrev: Skal du starte egen bedrift i fremtiden? Entreprenørskap. Er du interessert i teknologi/data og hvilke muligheter dette gir i fremtiden? IT Vil du sikre deg 100% og få deg en god 8-4 jobb? regnskap. Det er vanskelig å si hva du bør velge, fordi det baserer seg veldig på interesse. Men basert på erfaring fra min økad bachelor og master, så er IT definitivt det vanskeligste. Vanskeligst å få jobb eller studie? Jeg er nok mest interessert i it Anonymkode: ed3b3...cbf
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Jeg hadde valgt IT, selv om regnskap er lettest å få jobb med. Regnskap blir nok mer og mer automatisert i fremtiden, og en kompetanseprofil i krysningspunktet mellom økonomi og IT er ikke så dumt. Entrepenørskap hadde jeg styrt unna med mindre du har planer om å starte for deg selv, eller søke jobber med «innovasjon» i emnefeltet. Anonymkode: 7efeb...aba
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 Syns regnskap virker litt tørt for å være ærlig, så tror kanskje jeg vil ta it også master i teknologiledelse. Høres det lurt ut? Anonymkode: ed3b3...cbf
powerpuffen Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanskeligst å få jobb eller studie? Jeg er nok mest interessert i it Anonymkode: ed3b3...cbf Tenkte med tanke på studiet, men i jobbsammenheng vil det nok de neste årene være kamp om benet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå