AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Kusina mi spiste chips felles, så sleiket hun fingerne sine noe som var jævlig ekkelt å se på! Dermed puttet hun hånda si opp i posen igjen for å spise mer chips... herregud legger ikke folk merke til slikt? Forstår ikke folk hvor nasty det er? også har en annen kusine av meg sleiket fingerne sine mens hun spiste. Dette var heldigvis ikke felles! Men likevel? Sleike finger??? Foran alle?? Hvorfor gjøre det i det hele tatt? Anonymkode: d0555...efe 4
powerpuffen Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Altså, i disse dager er det vel kanskje ikke helt innafor. Er det ikke bare å si i fra? 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Æsj, slikt gjør man ikke. Kanskje når man spiser alene. Ikke med andre. Æsj. Anonymkode: 2e338...926 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #4 Skrevet 28. august 2020 Hele min svigerfamilie gjør det, så glad de snart er eks-svigerfamilie🤢 Anonymkode: adb2a...8de 1
Gjest Vegansucks Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 Yuck helt enig ts, dette er også samme ulla som dobbeldipper chipsen i samme dipskål og🤮
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 Eks svigermor gjør dette. Feks serverer skål med saus og får saus på fingrene. Så sleiker hun alle fingre. Tar tak i neste fat med mat. Osv. Eksen gjør det samme. Med en gang jeg så barnet mitt gjøre det sa jeg stopp. Bruk serviett. Kaster servietter etter eksen slik at han bruker det. Feks om han spiste kyllingklubber.. Anonymkode: 97a44...912 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 9 timer siden, Sprinkle skrev: Altså, i disse dager er det vel kanskje ikke helt innafor. Er det ikke bare å si i fra? Det har vel aldri vært innafor? Virus og bakterier er jo ikke akkurat noe nytt i år... Anonymkode: 9a2e5...e4c 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 Ja, det er ekkelt, men du må jo bare si i fra. De fleste som driver på slik, tenker antakelig ikke over det engang, men hvis man gjør dem oppmerksomme på det, så tenker de kanskje over det også? Anonymkode: 116fe...203 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 Kom til å tenke på en kompis fra gammelt av. Vi var en gjeng som satt og spiste bla chips med dipp og da var det en annen som dyppet chipsen i dippen, tygget av og dyppet på nytt, og han kompisen brølte ut at han kan jo ikke dobbeldyppe!!😂😂👏 Bra han la merke til det og kommenterte det, men stakkars han som gjorde det, han tenkte seg bare ikke om😅 Anonymkode: 2ee1d...752 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #11 Skrevet 28. august 2020 Tenker at folk som dobbeltdipper er egoistiske jeg da. Anonymkode: 97a44...912 1
Anciol Skrevet 28. august 2020 #12 Skrevet 28. august 2020 Æsj for en ekkel kusine, hos oss tørker vi hendene på en fuktig tøyserviett hver når vi spiser chips! 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #13 Skrevet 28. august 2020 Det hender jeg ser folk sleike på fingrene og det er bare ekkelt! Anonymkode: f53c7...e4e 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #14 Skrevet 28. august 2020 Kjenner altfor mange av de der! Æsj, blir faktisk kvalm. Anonymkode: c7e81...f81 1
powerpuffen Skrevet 28. august 2020 #15 Skrevet 28. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har vel aldri vært innafor? Virus og bakterier er jo ikke akkurat noe nytt i år... Anonymkode: 9a2e5...e4c Snakk om å skulle poengtere ting med teskje. selv om jeg skrev at det i disse dager ikke er innafor så har jeg heller ikke sagt at det er det ellers 😉
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #16 Skrevet 28. august 2020 Det verste jeg vet er folk som slikker seg på fingrene når de blar i aviser /bøker! Æsj. Svigermor gjorde dette når hun las bok for sønnen min! Vil ikke ha andres spytt i mine bøker! Anonymkode: 90aeb...56c 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #18 Skrevet 28. august 2020 Mamma på 62 år sleiker fingrene hele tiden. Søler hun ved matbordet pakker hun maten inn igjen med fingrene i stedet for bestikket, med tydelig sleike/sittelyd. Selv om det er andre folk der. Når hun er på besøk og jeg setter fram popcorn osv., setter jeg fram individuelle skåler og en skje i storbollen slik at hun ikke skal nevle på alt, men likevel klarer hun å slike så mye på fingrene at den felles skjeen blir forpestet. Forsyner hun seg med smågodt er hun sånn som tar på biter hun ikke skal spise. Hun stapper liksom hånden oppi skåla og nevler rundt. Jeg har alltid syntes dette er vemmelig og flaut. Synes for øvrig hun har dårlig håndhygiene og må ofte be henne om å vaske hendene, feks før hun lager mat til ungene mine. Anonymkode: 7ecbb...8eb 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #19 Skrevet 28. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mamma på 62 år sleiker fingrene hele tiden. Søler hun ved matbordet pakker hun maten inn igjen med fingrene i stedet for bestikket, med tydelig sleike/sittelyd. Selv om det er andre folk der. Når hun er på besøk og jeg setter fram popcorn osv., setter jeg fram individuelle skåler og en skje i storbollen slik at hun ikke skal nevle på alt, men likevel klarer hun å slike så mye på fingrene at den felles skjeen blir forpestet. Forsyner hun seg med smågodt er hun sånn som tar på biter hun ikke skal spise. Hun stapper liksom hånden oppi skåla og nevler rundt. Jeg har alltid syntes dette er vemmelig og flaut. Synes for øvrig hun har dårlig håndhygiene og må ofte be henne om å vaske hendene, feks før hun lager mat til ungene mine. Anonymkode: 7ecbb...8eb Det er utrolig mange som har dårlig håndhygiene og det har alltid vært ekkelt. Anonymkode: f53c7...e4e 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #20 Skrevet 28. august 2020 Og i andre land spiser man med hendene. Helt normalt. Anonymkode: 2407e...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå