AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Hvorfor står det ikke oppført parkering informasjon på hjemmesidene til de forskjellige legekontorene? Om man må betale for å stå der? Må man faktisk kjøre rundt selv fra legekontor til legekontor og å undersøke dette på egenhånd? Er flaut å ringe kun for å spørre om dette. Anonymkode: 485af...8f4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Dette betyr mye for meg i forhold til hvilken fastlege jeg velger. Anonymkode: 485af...8f4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 I-landsproblem... Er du så ofte hos lege at å betale en 20-kroning i parkering vekster budsjettet, så får du heller kjøre en tur og undersøke selv. Anonymkode: 7b435...ead 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 Ganske spesielt å la parkeringen utenfor legekontoret være den avgjørende faktoren for valg av fastlege, ja... Anonymkode: e6b91...bcb 7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 Er det betaling så må man ofte parkere langt unna. Jeg vet heller ikke hvordan tilgangen på ledige parkeringsplasser. Jeg er kronisk syk så selvfølgelig er dette viktig for meg. Bare vær frekke dere over her. Anonymkode: 485af...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #6 Skrevet 28. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det betaling så må man ofte parkere langt unna. Jeg vet heller ikke hvordan tilgangen på ledige parkeringsplasser. Jeg er kronisk syk så selvfølgelig er dette viktig for meg. Bare vær frekke dere over her. Anonymkode: 485af...8f4 Hvis du er kronisk syk, så er det jo ENDA viktigere at du velger en god lege, og ikke bare tar en som har gratis parkering Anonymkode: e6b91...bcb 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #7 Skrevet 28. august 2020 Så mange frekke svar. Må innrømme jeg ringte rundt for å undersøke hvem som hadde parkering sist jeg byttet tannlege, da mange her i byen ikke har det. Og jeg ofte tar slike besøk på turen jobb-trening-handling, og det derfor er effektivt å ta med bilen. Selv om jeg kun er hos tannlegen en gang i året betyr ikke det at jeg er interessert i å bruke 50+ kroner og 20 minutter ekstra på besøket, bare fordi jeg ikke kan stå gratis utenfor døra. Så bare ring rundt, ingenting flaut i det. Anonymkode: 2e9fb...ece
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #8 Skrevet 28. august 2020 Du kan vel sjekke litt ut fra adressen og et kjapt søk på google maps hvordan kontoret ligger? Og så evt kjøre forbi der det er aktuelt og se om det er parkeringsplasser for legesenteret eller ikke, og ringe der det er aktuelt. Noen har kanskje beskrevet noe på hjemmesiden sin. F.eks ligger mitt legekontor i en bygård midt i sentrum, da sier det seg selv at de ikke har egne parkeringsplasser men at man må bruke nærmeste parkeringshus. Et legekontor i et kjøpesenter vil jo ha muligheter for parkering på kjøpesenteret. Er det mer perifere legekontor i bydeler eller små kommuner der man gjerne må bruke bil for å komme seg frem, er det også større sjanse for parkering. Anonymkode: f7ae5...658
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #9 Skrevet 28. august 2020 Det er jo bare å ringe.. Hvorfor velge å tenke at det er noe å bli flau for? Hvem bryr seg hva ukje te mennesker tenker? Det de evt tenker er jo bare en tanke av tusenvis i løpet av en dag. Betyr ingenting. Anonymkode: 2bdd2...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå